Bose 2.0 PC speakersysteem Companion20 review

Gebruiker reviews Bose 2.0 PC speakersysteem Companion20

– Geniet achter uw computer en overal in de kamer van rijk en natuurlijk geluid uit ons beste tweedelige geluidssysteem. – Elegant en ruimtebesparend ontwerp dat uw computer aanvult en een basmodule overbodig maakt. – Stereo TrueSpace digitale signaalverwerking produceert uit slechts twee luidsprekers een brede en natuurlijke geluidsweergave waarmee muziek, games en video's tot leven komen. – Unieke control pod waarmee u eenvoudig het volume aanpast en een hoofdtelefoon of ander audioapparaat aansluit. Kies voor hoogwaardig geluid uit uw computer met het Companion® 20 multimedia-luidsprekersysteem. Ons beste tweedelige computerluidsprekersysteem laat u achter uw computer en overal in de ruimte genieten van rijk en natuurlijk geluid. Exclusieve technologieën en een geavanceerd poort-ontwerp produceren geluid met opvallende helderheid en krachtige lage tonen die uw muziek, games en video's tot leven brengen. Allemaal met slechts twee luidsprekers: u heeft geen basmodule nodig. Met een paar eenvoudige aansluitingen geniet u van Bose-geluid voor alle digitale media op uw computer. – De exclusieve stereo TrueSpace digitale signaalverwerking techniek produceert een breed, tweekanaals geluidsveld dat speciaal is afgestemd op luisteren van achter uw computer. – Veelzijdige control pod met een roterende volumeregeling, mute-toets, hoofdtelefoonaansluiting en ingang voor een tweede audiobron. – Geavanceerd poort-ontwerp en drivers produceren krachtige lage tonen en rijk, natuurlijk geluid, overal in de kamer. – De dubbele ingang op de control pod kunt u gebruiken om een hoofdtelefoon en een tweede audiobron, zoals een mp3-speler of tablet, aan te sluiten. – Exclusieve, digitale signaalverwerking zorgt voor levensecht geluid op vrijwel elk volumeniveau. – Actieve elektronische equalisatie regelt de balans tussen lage, hoge en middenfrequenties voor een natuurlijke en heldere klank.

Laatst bekende prijs: € 245.00

Bekijk alle Bose 2.0 PC speakersysteem Companion20 reviews