Bose home cinema systeem SOUNDTOUCH 10 (wit) review

Gebruiker reviews Bose home cinema systeem SOUNDTOUCH 10 (wit)

De Bose Soundtouch 10 laat je overal genieten van je favoriete muziek
De Bose Soundtouch 10 is een sound system dat je zowel met een afstandsbediening als met je smartphone kunt bedienen. Op heel eenvoudige wijze stream je jouw muziek, via bluetooth of wifi. Je kunt zelfs in elke ruimte andere muziek beluisteren.
Alles te bedienen met één app
Als jij iemand bent die eigenlijk niet zonder muziek kan, dan is de Bose Soundtouch 10 echt iets voor jou. Dit kleine en compacte geluidssysteem weegt slechts 50 gram en heeft een hoogte van 21,2 cm, een lengte van 8 cm en een breedte van 14,1 cm. Ondanks de kleine afmetingen geeft het je toch een vol geluid, waarbij zowel de lage tonen, middentonen en hoge tonen goed uit de verf komen. Dit draadloze apparaat kan in elke willekeurige ruimte worden geplaatst en met je afstandsbediening speel je ofwel internetradio af, of je maakt gebruik van streamingsdiensten. Je kunt ook je eigen muziekbibliotheek afspelen. Met de handige SoundTouch app tover je jouw smartphone om tot afstandsbediening en heb je een keur aan regelmogelijkheden.
Overal dezelfde muziek, of per ruimte verschillend
Je Bose SoundTouch 10 werkt zowel via wifi als via bluetooth. Het maken van een eigen preset of playlist is via de gratis SoundTouch app heel snel geleerd. Als je meerdere SoundTouch 10 systemen in huis hebt, kun je ervoor kiezen om in elke ruimte dezelfde muziek af te spelen, of je muziekkeuze per ruimte te variëren. Zo kan iedereen in jouw gezin genieten van zijn eigen muziek, zonder last te hebben van de muzieksmaak van anderen. Een groot voordeel van dit compacte systeem is de hoge kwaliteit van het geluid. Van een kwaliteitsmerk als Bose mag je immers verwachten dat ze je het helderst mogelijke geluid geven, waarbij zowel lage als hoge tonen goed worden weergegeven. Heb je op je smartphone of tablet ook muziekfragmenten staan die je via je Soundtouch 10 systeem wilt horen? Schakel bluetooth in en de rest regelt zich als vanzelf.
Gemakkelijk te bedienen en in te stellen
Streamingdiensten, muziekbibliotheken, muziek op je tablet of smartphone, of gewoon de nieuwste tracks op Youtube, het maakt niet uit. De Bose Soundtouch 10 speelt het allemaal af. Je kunt zes verschillende presets definiëren. Je bent altijd op de hoogte van alle beschikbare streamingdiensten, omdat je regelmatig automatische updates krijgt. Je hoeft hiervoor zelf niets in te stellen. Ben je op zoek naar één bepaald muziekfragment in je bibliotheek? De zoekfunctie van je SoundTouch app werkt snel en secuur. Met slechts één druk op de knop zorg je ervoor dat jouw muziek in elke ruimte klinkt, of je stelt voor elke ruimte een afzonderlijk muziekprogramma in. Speciale muziek tijdens het koken, kinderliedjes op de kinderkamer, rustgevende muziek als je net thuis bent van werk of dance music als je wat te vieren hebt. Welke muziek je ook wilt, jij regelt het allemaal zelf via je smartphone en gratis app.

Laatst bekende prijs: € 199.95

Bekijk alle Bose home cinema systeem SOUNDTOUCH 10 (wit) reviews