Heos draadloze multiroom speaker HEOS 3 HS2 Zwart review

Gebruiker reviews Heos draadloze multiroom speaker HEOS 3 HS2 Zwart

Geweldige geluidskwaliteit en fraai compact designDe zwarte HEOS 3 HS2 is een compacte draagbare speaker uit de HEOS multiroom serie van Denon. Je zult eindeloos genieten van zijn fantastische geluidskwaliteit en mooie design.Overal in huis genieten van jouw muziekDe HEOS 3 HS2 is een fraai vormgegeven mobiele speaker, die overal in je woning fantastisch zal staan. Door zijn vernuftige ontwerp kun je hem zowel horizontaal als verticaal plaatsen. Het volume kun je met de vrijwel onzichtbare knoppen aan de zijkant van de luidspreker ook handmatig bedienen. Deze compacte zwarte box is onderdeel van de bekroonde HEOS multiroom speaker serie van Denon. Met deze luidsprekerserie geniet je overal in huis van geweldige geluidskwaliteit, of je jouw muziek nu vanaf je mobiel streamt of via een kabel afspeelt vanaf je computer.Fantastische geluidskwaliteit uit elke bronWelke streamingdienst of welk muziekprogramma je ook gebruikt, met deze draagbare luidspreker speel je jouw muziek overal in huis in geweldige geluidskwaliteit af:Verbluffende geluidskwaliteit: door hoogwaardige signaalverwerking en het gebruik van speciaal ontworpen onderdelen, is het geluid van deze compacte luidspreker in één woord geweldigSpeelt muziek overal van af: of je nu Napster, iTunes, Spotify, Deezer of een mediaplayer op je computer gebruikt voor je muziek, de HEOS 3 HS2 speelt alles voor je af. Draadloos via Bluetooth of de wifiverbinding van je huis, of via een kabel die verbonden is met de USB-poort, ethernetpoort of AUX-ingang van deze zwarte luidsprekerGeniet van echt stereogeluid: koppel twee zwarte Denon HEOS 3 HS2 luidsprekers aan elkaar en je hebt perfect gesynchroniseerd stereogeluid in fantastische kwaliteitStel zelf je tonen in: voor het geluid zoals jij het precies wilt, zijn de lage en hoge tonen helemaal handmatig in te stellenDeze draagbare zwarte HEOS 3 HS2 van Denon zal je verrassen door zijn compacte afmetingen, fraaie ontwerp en geweldige geluidskwaliteit.

Laatst bekende prijs: € 259.00

Bekijk alle Heos draadloze multiroom speaker HEOS 3 HS2 Zwart reviews