Pioneer 2.0 microset FAYOLA FS-S40 (Zwart) review

Gebruiker reviews Pioneer 2.0 microset FAYOLA FS-S40 (Zwart)

Pioneer FAYOLA 2.0: Elegant design en een breed scala aan media
Met de FS-W40 haalt je muziek- en filmweergave van hoge kwaliteit in jouw woonkamer, zonder dat je concessie heeft hoeven te doen op het design. De slanke Receiver met aluminium dekplaat en de twee draadloze luidsprekers staan garant voor talloze opstellingsvarianten: overal waar een voedingskabel kan komen, kan ook een luidspreker staan. Met de apart verkrijgbare aanvullende luidsprekers FS-S40 en de FS-SW40 subwoofer kun je het systeem uitbreiden naar een volledig draadloos surround-systeem. Ook voor jouw muziek hoef je geen kabels meer te trekken: de ontvanger van de FS-W40 biedt toegang tot alle relevante streaming-diensten, van muziekcollecties op lokale harde schijven tot een heel universum van internet-radiostations, heel eenvoudig via zijn geïntegreerde, krachtige dual-band WiFi. Met Bluetooth, AirPlay en Chromecast ingebouwd krijgt elke tablet of smartphone – en elke muziekapp – gegarandeerd de optimale verbinding met de installatie. Toegang tot al jouw muziek was nooit makkelijker dan met de FS-W40: het maakt niet uit waar en op welke manier je jouw muziek vindt en beheert, de luisterervaring op jouw installatie is op ieder ogenblik in één of twee vingertikken te bereiken.
Multiroom technologie waar je u tegen zegt
Met FlareConnect kun je jouw favoriete nummers zelfs door het hele huis laten weerklinken: bouw met FlareConnect-apparaten van Pioneer of andere fabrikanten een multiroom-netwerk en maak gebruik van de aangesloten bronnen waar je zich op dat moment bevindt – of synchroon in meerdere kamers tegelijk. Dit kan ook het geluid van de TV zijn; de FS-W40 is immers uitgerust met een volwaardig HDMI-aansluitingenpaneel, dat niet alleen videosignalen in UltraHD naar de tv leidt, maar dat omgekeerd ook het geluid ervan via het Audio Return Channel in de installatie voedt.
Chic design voor een stijlvol interieur
Dit gesofisticeerde systeem heeft een bovenpaneel van zijdeglans aluminium en een frontpaneel in keramiek-look, aanraakgevoelige knoppen en een fluoriderend display. Het AV-Center is meer dan alleen stijlvol, het reduceert ook de wirwar van draden en vereenvoudigt de installatie van de tv.
Eenvoudige bediening met Pioneer remote app
Draadloze luidsprekers worden automatisch verbonden op het moment dat het AV Center een inkomend signaal detecteert en schakelen zichzelf uit wanneer u klaar bent. Naast de Pioneer Remote App kun je ook de afstandsbediening gebruiken om door een eenvoudige grafische interface te navigeren om bronnen te selecteren en AV-instellingen te wijzigen.
Compatibel met Ultra HD video
HDMI-aansluitingen ondersteunen Ultra HD Blu-ray, uitzendingen en videostreaming die voldoen aan HDCP 2.2. Andere kenmerken, zoals 4K/60 Hz, BT.2020 colour, HDR, en 4:4:4-kleurenruimte bereiden ons voor op media-inhoud van de volgende generatie.
De Pioneer FAYOLA biedt je meer. Zo kun je dit systeem uitbreiden met twee extra luidsprekers en een subwoofer voor de volledige surround-beleving.

Laatst bekende prijs: € 699.00

Bekijk alle Pioneer 2.0 microset FAYOLA FS-S40 (Zwart) reviews