Samsung draadloze speaker WAM3500 review

Gebruiker reviews Samsung draadloze speaker WAM3500

Een draadloze speaker die de hele ruimte vult met een prachtig, helder geluid. Conventionele luidsprekers sturen het geluid maar één kant op. De Samsung Wireless Audio zorgt er middels Samsungs Ring Radiator technologie voor dat het geluid gelijkmatig in alle richtingen wordt verspreid.Eenvoudig, stijlvol, bijzonderHet eenvoudige maar zeer stijlvolle cilinderontwerp maakt dat de speaker in elk interieur op zijn plek is. Het bedieningspaneel met display bevindt zich aan de bovenzijde. Je navigeert met gemak door je muziek. Tik op de bovenkant van de speaker om het afspelen te bedienen, veeg voor het volgende of vorige nummer* en raak Mode aan om te wisselen tussen WiFi, Bluetooth en TV SoundConnect. Daarnaast geeft het display de status van het apparaat aan.Wireless Audio AppKrijg makkelijker toegang tot muziek met een simpele installatie en de nieuwe innovatieve interface van de Wireless Audio App. Features zijn onder andere een touch wheel navigatie voor het kiezen van je nummers, rechtstreeks afspelen vanaf je home screen, en snel schakelen tussen menu's. De app is nu ook beschikbaar voor Samsung Gear S en Apple Watch. Vergeet je smartphone en gebruik het horloge om snel te selecteren in je afspeellijst of luidsprekerlijst, en om de weergave en het volume rechtstreeks te regelen**.Multiroom LinkDankzij Samsungs Wireless Audio App kan je een muziekbron nu heel gemakkelijk bedienen en delen met verschillende audio-apparaten op uiteenlopende plaatsen via de Multiroom Link oplossing. Zo kan je de muziek op je TV, Soundbar, Home Entertainment Systeem, Blu-ray speler en meer op afstand bedienen.WiFi-connectiviteitWireless Audio Speakers ondersteunen WiFi-connectiviteit met je smartphone en tablet voor een naadloze, hoogwaardige audiobeleving. Je kunt zelfs een aantal Wireless Audio Speakers luidsprekers tegelijk koppelen om op je eigen manier van muziek te genieten. (Bluetooth wordt ook ondersteund.)* De functie voor volgend/vorig nummer kan beperkt zijn afhankelijk van de door de content provider geleverde diensten.** De Smartwatch Wireless Audio app kan alleen worden gebruikt wanneer je een afspeellijst hebt gemaakt en gestart met de Mobile Wireless Audio app.

Laatst bekende prijs: € 217.00

Bekijk alle Samsung draadloze speaker WAM3500 reviews