Samsung draadloze speaker WAM5500 review

Gebruiker reviews Samsung draadloze speaker 360° R5 WAM5500 (Zwart)

Het verhaal achter Wireless Audio 360 Ons nieuwe audiolab in de VS vormt een nieuwe stap in onze missie op het gebied van geluidsapparatuur: ontwikkelen van nieuwe doorbraken. Onze topresearchers en engineers maken gebruik van nieuwe methodes en geavanceerde testopstellingen om audioproducten van wereldklasse te kunnen bieden. 360 graden omnidirectioneel geluid Anders dan bij conventionele luidsprekers, die het geluid maar één kant op sturen, wordt bij Wireless Audio 360 de hele kamer gevuld dankzij Samsungs Ring Radiator technologie, waardoor het geluid gelijkmatig in alle richtingen wordt verspreid. Eenvoudig topontwerp Met zijn krachtige en toch eenvoudige cilinder ontwerp geeft de R5 iedere ruimte iets bijzonders. De gestroomlijnde bovenzijde met display vormt een bedieningspaneel waarin functionaliteit en uiterlijk fraai samenkomen. Gemakkelijke, intuïtieve bediening Je navigeert met gemak door je muziek met het intuïtieve bedieningspaneel aan de bovenkant van de R5. Tik op de bovenkant van de speaker om het afspelen te bedienen, veeg voor het volgende of vorige nummer en raak Mode aan om te wisselen tussen WiFi, Bluetooth en TV SoundConnect. Daarnaast geeft het display de status van het apparaat aan. De functie voor volgend/vorig nummer kan beperkt zijn afhankelijk van de door de content provider geleverde diensten. Wireless Audio App Krijg makkelijker toegang tot muziek met een simpele installatie en de nieuwe innovatieve interface van de Wireless Audio App. Features zijn onder andere een touch wheel navigatie voor het kiezen van je nummers, rechtstreeks afspelen vanaf je home screen, en snel schakelen tussen menu's. Wireless Audio App voor Smartwatch Regel je muziek rechtstreeks vanaf je pols met de Wireless Audio App. Nu ook beschikbaar voor Samsung Gear S en Apple Watch. Vergeet je smartphone en gebruik het horloge om snel te selecteren in je afspeellijst of luidsprekerlijst, en om de weergave en het volume Multiroom Link Dankzij Samsungs Wireless Audio App kan je een muziekbron nu heel gemakkelijk bedienen en delen met verschillende audio-apparaten op uiteenlopende plaatsen via de Multiroom Link oplossing. Zo kan je de muziek op je TV, Soundbar, Home Entertainment Systeem, Blu-ray speler en meer op afstand bedienen. WiFi-connectiviteit Wireless Audio Speakers ondersteunen WiFi-connectiviteit met je smartphone en tablet voor een naadloze, hoogwaardige audiobeleving. Je kunt zelfs een aantal Wireless Audio Speakers luidsprekers tegelijk koppelen om op je eigen manier van muziek te genieten. (Bluetooth wordt ook ondersteund.)

Laatst bekende prijs: € 299.00

Bekijk alle Samsung draadloze speaker 360° R5 WAM5500 (Zwart) reviews