Sony platenspeler PSHX500 review

Sony platenspeler PSHX500 review

Gebruiker reviews Sony platenspeler PSHX500

Analoge muziek in zuiverste vorm digitaal vastgelegd Audio met Hoge Resolutie Sony heeft een aantal technologieën bij elkaar gebracht om de ultieme audio-ervaring te leveren, van opname tot speaker. Bij hi-res-audiobestanden reproduceren de digitale versterker en speciale tweeters elke subtiele nuance, zodat u elke noot hoort zoals de artiest die had bedoeld. USB-platenspeler met opnemen in hoge resolutie Blaas uw analoge meesterwerken nieuw leven in met DSD. Sluit de PS-HX500-platenspeler via USB aan op uw pc, speel een plaat af en leg de volledige essentie van de plaat vast met oorspronkelijke DSD 5,6 MHz-conversie. U kunt uw kostbare platencollectie nu archiveren op een muziekserver of ernaar luisteren op uw Walkman®. U kunt op deze platenspeler van een authentieke geluidsweergave van uw lp's genieten, mede dankzij de hoogwaardige componenten. Laat de PS-HX500 uw lp's omtoveren tot een waardevolle bron van hi-res audio. Ingebouwde digitale USB-uitgang Sluit de platenspeler gewoon aan op een pc en rip uw favoriete lp-nummers naar muziekbestanden. Geïntegreerde Phono EQ Dankzij de interne versterker met Phono EQ kunt u schakelen tussen de lijn- en phono-uitgang, zodat u muziek kunt afspelen via de ingebouwde versterker of via de externe Phono EQ. Afspelen van lp's en EP's De platenspeler heeft twee snelheden: 33 1/3 en 45 rpm, zodat u zowel van lp-albums als van EP-singles kunt genieten. Maak uw platen klaar voor onderweg U kunt altijd en overal, of u nu thuis, buiten of in uw auto bent, met digitaal gemak genieten van het authentieke geluid van lp's met al hun warmte en vloeiendheid. Hi-res audiobestandsindelingen U kunt niet alleen via DSD opgenomen DSF-bestanden opslaan en afspelen, maar ook via PCM opgenomen WAV-bestanden. Integreer de platenspeler in uw hoogwaardige audiosysteem Als u de PS-HX500 aansluit op een audiosysteem met hoogwaardige componenten, kunt u van het rauwe realisme van al uw lp's genieten. Nieuwe toonarm met geïntegreerde behuizing De geïntegreerde behuizing van de toonarm verbetert de duurzaamheid en stabiliseert de cartridge voor uitzonderlijk scherp geluid met alle dimensies. De lichte structuur van de behuizing helpt de laagste resonantiefrequentie te optimaliseren en de herleidbaarheid van lage frequenties te verbeteren, terwijl de afgeronde vorm puur geluid zonder vervorming helpt leveren. De rechte toonarm houdt de naald perfect in balans zonder dat terugkoppeling de stereobalans beïnvloedt. De structuur met laterale soepelheid minimaliseert wow- en fluttervervorming.

Laatst bekende prijs: € 419.00

Bekijk alle Sony platenspeler PSHX500 reviews