Alecto DVM-350 wit/zwart review

Alecto DVM-350 wit/zwart review

Gebruiker reviews Alecto DVM-350 wit/zwart

Camera babyfoon met kleurenscherm en slaapliedjes.Met deze camera babyfoon kun je de televisie ’s avonds wel uitlaten. Het is veel te verleidelijk om te kijken hoe je kindje heerlijk slaapt en daar lekker bij weg te dromen. Zeker met de scherpe beeldkwaliteit die je van een Alecto babyfoon mag verwachten. Maar ook als je bezoek krijgt, een goed boek gaat lezen of toch een mooie film aan zet, is een camera babyfoon in de kamer heel erg prettig. Je kindje droomt en beleeft van alles tijdens z’n slaap. Alle indrukken die hij overdag heeft opgedaan komen weer voorbij en dat gaat soms gepaard met draaien, kreunen en kreetjes. Dankzij de camera zie je meteen of het gewone slaapgeluidjes zijn die je hoort, of dat je kindje jou nodig heeft.De voordelen van deze camera babyfoonEen babyfoon gebruik je jarenlang, dus je wilt er één kiezen die alles biedt wat jij zoekt. Als marktleider op het gebied van babyfoons binnen de Benelux hebben we een heel breed aanbod. Wat deze babyfoon onder andere onderscheidt is:Het grote scherm op de ouderunit, dat maar liefst 4,3” meet (omgerekend ruim 10 centimeter).De geschiktheid voor wandmontage, zodat je de babyunit altijd op een plek in de buurt van je kindje kunt plaatsen. Vervolgens stel je de unit zo af dat je het beste zicht hebt op het bedje van je baby.De terugspreekfunctie, zodat je je kindje op afstand gerust kunt stellen met het geluid van je stem. En als ze groter worden kun je via deze functie met elkaar praten.De temperatuurweergave op de ouderunit, die aangeeft of het niet te warm of te koud is in de babykamer.Het nachtzicht, zodat je scherp en helder beeld hebt ook als het pikkedonker is buiten.Compleet pakket bij de camera babyfoonJe krijgt deze babyfoon gebruiksklaar en compleet geleverd, inclusief een adapter voor de camera en een adapter én accu voor de ouderunit. Zo kun je de unit ook mee naar buiten nemen als de batterij via de adapter voldoende is opgeladen. Met Alecto kies je voor een doordacht en gebruiksvriendelijk product van hoge kwaliteit.

Laatst bekende prijs: € 149.00

Bekijk alle Alecto DVM-350 wit/zwart reviews