Panasonic camcorder HC-W580EG-K (Zwart) review

Gebruiker reviews Panasonic camcorder HC-W580EG-K (Zwart)

Kleine twin camera voor dubbel zo veel plezier Hij past perfect in de palm van je hand – en is ideaal voor het maken van leuke opnames. Twin Camera en Wireless Multi Camera geven je meer creatieve mogelijkheden. En de krachtige zoom brengt verre objecten dichterbij voor extra dynamiek. Met HDR Film krijg je scherpe details in zowel lichte als donkere gebieden. 90x Intelligent/50x Optische Zoom Eenvoudig verre objecten vastleggen die te ver weg zijn om met conventionele zoom functies te filmen – dankzij de 90x Intelligent Zoom. Of maak gebruik van de 50x Optische Zoom om op het onderwerp in te zoomen en meer emotie en dynamiek aan je zelfgemaakte beelden toe te voegen. Dubbele camerafunctie Dit model is voorzien van een draaibare sub-camera waarmee je van twee kanten tegelijk kunt opnemen. Zo kun je bijvoorbeeld je gezin en een selfie vastleggen, of zowel tele- als groothoekopnames maken. Een back-upfunctie legt picture-in-picture vast en het beeld van de hoofdcamera zonder subvenster voor back-up. Het sub-camera beeld wordt opgenomen in één van de subvensters en de display positie kan worden aangepast met knopbegeleiding. Wireless Multi Camera Geniet van een nieuwe manier van opnemen en voeg nog meer emotie toe aan je films. Met Wi-Fi kun je tot wel drie smartphones koppelen en maximaal twee ervan opnemen als subvensters. Deze subvenster beelden kunnen worden verwisseld en de display posities kunnen worden geschakeld. Hierdoor kun je vanuit verschillende hoeken en standpunten opnemen en een hoger niveau van emotionele impact vastleggen.

Laatst bekende prijs: € 279.00

Bekijk alle Panasonic camcorder HC-W580EG-K (Zwart) reviews