Nikon compact camera COOLPIX B700 review

Gebruiker reviews Nikon compact camera COOLPIX B700

Nikon compact camera coolpix b700
Fotografie lijkt voor velen een dure passie die enkel voor professionals is weggelegd. Niets is echter minder waar! Met de Nikon coolpix b700 camera maak je fantastische opnamen in hoogwaardige kwaliteit. Deze compact camera legt de meest kleine details vast dankzij een resolutie van maar liefst 20.3 megapixels. Dankzij de uitzonderlijke zoomfunctie van 60x optische zoom in combinatie met het ED-glas in het objectief ervaar je de legendarische NIKKOR-optiek. Het ED-glas zet de optische stabilisatie extra kracht bij. Bovendien zorgt het prestatiegericht AF-systeem (autofocus) voor uiterst nauwkeurige opnamen. Filmen in 4K UHD kwaliteit of fotograferen in RAW-formaat maken hoogwaardige nabewerking mogelijk. Cameratrilling wordt tot een minimum herleid dankzij een geavanceerde optische vibratiereductie van 5 stops met dubbele detectie in combinatie met een zoomknop opzij. Fotograferen met de elektronische zoeker of het kantelbare lcd-scherm behoren tot de mogelijkheden van deze compact camera. De SnapBridge-functie zorgt voor een verbinding tussen jouw camera en smartapparaat.
NIKKOR-optiek met 60x optische zoom groothoeklens in super ED-glas
Fotografeer gevaarlijke dieren vanop veilige afstand of leg indrukwekkende prestaties vast tijdens sportwedstrijden met het niet te evenaren NIKKOR-zoomobjectief. De 60x optische zoom geeft deze camera een ongekend zoombereik en dekt een beeldhoek van 24 mm tot 1440 mm. Macrofotografie van onderwerpen die zich op slechts 1 cm van de lens bevinden. The sky is the limit? Het uitzonderlijk grote zoombereik van deze camera is zelfs nog uit te breiden tot Dynamic Fine Zoom (maar liefst 120x zoom!). De lens uit Super ED-glas levert geavanceerde optische prestaties. Secundaire spectra kunnen worden verwijderd, maar ook een optische fout als chromatische aberratie kan op uitmuntende wijzen worden gecorrigeerd.
CMOS-sensor met 20,3 effectieve megapixels en voortreffelijke AF-prestaties
De vele megapixels maken dat de beeldsensor beduidend meer licht kan opnemen. Hierdoor kunnen details in beelden nog nauwkeuriger worden vastgelegd. Aangezien het AF-systeem onmiddellijk reageert en scherpstelt op het onderwerp mis je nooit nog een beslissende seconde. Je kunt flexibeler fotograferen dan ooit. Richt de camera op het onderwerp en er wordt onmiddellijk voorspeld hoe groot het actieve veld moet zijn waarbinnen scherpgesteld dient te worden. Dit hangt af van de grootte van het voorwerp en gebeurt volledig automatisch. Deze functie kan worden toegepast op ieder voorwerp en mist zijn doel nooit.
Film in 4K UHD met geluid in stereokwaliteit
Start met de filmopnameknop onmiddellijk een opname in 4K Ultra High Definition, de beeldkwaliteit van de toekomst. De geavanceerde microfoon, met zoomfunctie, levert uitstekend geluid in stereokwaliteit. De gerichtheid wordt namelijk naadloos afgestemd op de zoombewerking die wordt toegepast. De Coolpix b700 compact camera kan met een HDMI-kabel op een beeldscherm worden aangesloten.
Zoek niet langer dankzij de elektronische zoekerfunctie
Met een High Definition lcd-monitor van 0,2 inch uitgerust met 921K beeldpunten, biedt de ingebouwd elektronische zoeker een volmaakte beelddekking. Naadloos overschakelen van het scherm naar de zoeker tijdens een opname maakt dat je precies weet wat je fotografeert. Dankzij een geavanceerde oogsensor schakelt de camera automatisch over naar de zoeker als jouw oog de sensor nadert. De zoekerfunctie stimuleert een stabiele houding en voorkomt trillen van de camera. Hij komt goed van pas in nauwe ruimten.
Snapbridge
SnapBridge brengt een constante verbinding met laag stroomverbruik tot stand tussen camera en smartapparaat. Zo kun je jouw beelden, terwijl je ze maakt, eenvoudig naar jouw smartapparaat synchroniseren om ze te delen.

Laatst bekende prijs: € 419.00

Bekijk alle Nikon compact camera COOLPIX B700 reviews