Sony compact camera DSCH400 review

Sony compact camera DSCH400 review

Gebruiker reviews Sony compact camera DSCH400

De eerste 63x optische zoom ter wereld Zoomt als een professional en werkt als een DSLR-camera, maar met het gemak van een compactcamera. De H400 heeft een enorme 63x optische zoom en een Super HAD CCD-sensor met 20,1 effectieve MP. Breng de wereld dichterbij met 63x optische zoom Een enorme 63x optische zoom haalt zelfs de verste onderwerpen dichtbij, zonder enig verlies van details. Geen beweging of trilling met Optical SteadyShot De lens beweegt gyroscopisch en compenseert zo voor bewegingen die veroorzaakt worden door opnemen zonder statief, zodat u scherpe beelden kunt maken over alle brandpuntsafstanden. Werk als een professional Maak foto's als met een DSLR met eenvoudige bediening en ergonomische handgreep. Hij heeft zorgvuldig geplaatste en gemakkelijk bereikbare toetsen en functies, net als een professionele camera. Intelligente automatische modus De H400 past de camera-instellingen automatisch aan de opnamesituatie aan. Geavanceerde flitser Binnen, in de schemering of het donker – verhoogde gevoeligheid zorgt voor scherpere beelden. Maak langer opnamen Een compacte, lithium-ion batterij type X met grote capaciteit zorgt voor meer vermogen, zodat u zich tijdens een dagje uit geen zorgen hierover hoeft te maken. Elektronische beeldzoeker Een elektronische zoeker zorgt voor een realtime voorbeeldopname in hoge resolutie met minimale reflectie, zelfs bij opnamen met fel zonlicht. Lcd-scherm Dankzij het ingebouwde lcd-scherm van 3 inch (7,5 cm) kunt u beelden onmiddellijk bekijken. Beelden worden helder en duidelijk op het scherm weergegeven, precies zoals u ze ziet. Snel filmen met plezier Maak heldere, vloeiende opnamen in een handomdraai. Gebruik de speciale knop voor filmopname voor scherpe 720p HD-beelden met digitaal geluid.

Laatst bekende prijs: € 255.00

Bekijk alle Sony compact camera DSCH400 reviews