HP all-in-one computer 22-C0210ND review

Gebruiker reviews HP all-in-one computer 22-C0210ND

Windows 10 Doe geweldige dingen met de vertrouwde Windows-interface en dan beter. AMD® Radeon® R4 graphics Of het nu om games of films gaat, je bent zeker van een bijzondere entertainmentervaring. 802.11 a/c (1 x 1) WLAN en Bluetooth® 4.2 Blijf verbonden met wifi en Bluetooth®-accessoires via draadloze technologie. DDR4 RAM-opties DDR4 is het RAM van de toekomst, dat is ontworpen om efficiënter en betrouwbaarder te werken bij hogere snelheden. Dankzij de hogere bandbreedte gaat alles stukken sneller, van multitasking tot gamen. Opslagschijf Geen zorgen over een groeiende verzameling digitale films, liedjes en foto's. Met gigantische opslagopties kun je het allemaal bewaren en houd je nog ruimte over. PCIe SSD opslag Beschikbaar in 128 GB, PCIe-gebaseerde flashopslag is tot 17x sneller dan een traditionele 5400-rpm laptopschijf. Micro Edge beeldscherm Dit revolutionaire scherm met een ultradunne, nauwelijks zichtbare rand heeft een schitterend, efficiënt ontwerp waarbij het grotere scherm in een kleinere omlijsting is geplaatst. HP privacyschakelaar op de camera Deze innovatieve webcam heeft een schakelaar die de camera afdekt en video uitschakelt als hij niet gebruikt wordt, zodat u veilig online kunt zijn. Vier luidsprekers aan de voorzijde Zet het volume van je favoriete muziek, films of game lekker luid. Als het geluid rechtstreeks op jou gericht is, komt er niets tussen jou en je entertainment. Betrouwbare kwaliteit voor iedereen Het leven is soms onvoorspelbaar, maar deze HP All-in-One is dat niet. Dankzij meer dan 100 afzonderlijke tests zijn onze laptops overal tegen bestand en bieden ze robuustheid en de betrouwbaarheid waarop je kunt rekenen.

Laatst bekende prijs: € 549.00

Bekijk alle HP all-in-one computer 22-C0210ND reviews