MSI gaming desktop AEGIS 3 VR7RD-002EU review

Gebruiker reviews MSI gaming desktop AEGIS 3 VR7RD-002EU

Harness the power of gaming Door de ultieme prestaties en een buitengewoon design staan de desktops uit de Aegis serie aan de top van de MSI gaming line-up. De Aegis is bedoeld voor gamers die het uiterste vragen van hun desktop. Gewapend met de meest geavanceerde grafische kaarten, de meest verfijnde audiotechnologie, het beste koeldesign en voorzien van oneindig veel gaming features. Met de Aegis heb je het beste van het beste in huis als het gaat om het echte PC gamen. MSI custom-made gaming grafische kaarten In de Aegis zit steeds een speciaal door MSI ontwikkelde grafische kaart, die ervoor zorgt dat je in elke game de beste grafische prestaties ervaart. Met de TWIN FROZR VI koeling blijft je kaart koel én stil. Silent Storm Cooling Goede koeling is essentieel voor gamesystemen. De MSI Aegis is uitgerust met Silent Storm Cooling. Met aparte kamers voor de belangrijkste componenten zorgt MSI voor een geoptimaliseerde airflow, wat op zijn beurt weer bijdraagt aan een volledig gefinetuned koeldesign voor de beste prestaties. Klaar voor uren gamen zonder dat je pc oververhit raakt! Klaar voor Virtual Reality Wanneer je gebruik maakt van een VR headset, dan wil je ook dat hij het beste signaal ontvangt van je pc. MSI maakt het super gemakkelijk om je VR headset aan te sluiten door de implementatie van de VR link, een HDMI-poort aan de voorzijde van de desktop. De VR link is gelinkt aan MSI’ ‘One-Click-to-VR’ software, waarmee je met een klik op de knop je systeeminstellingen optimaliseert voor VR. Beste bescherming tijdens het vervoeren Om één van de belangrijkste componenten in jouw gamePC goed te beschermen, heeft MSI ervoor gekozen de GAMING grafische kaart in een verticale positie te plaatsen. Dit zorgt ervoor dat de kaart niet doorbuigt en dus geen schade toebrengt aan het PCI Express slot tijdens het vervoeren van je PC. Mystic Light Personaliseer jouw gaming PC met Mystic Light. De opties zijn eindeloos, ga voor MSI Rood of kies een kleur die aansluit bij jouw favoriete game. Het is helemaal jouw keuze. Je kunt iedere kleur uit het kleurenpalet selecteren, zodat jouw systeem helemaal past bij het design dat jij in gedachten hebt.

Laatst bekende prijs: € 1899.00

Bekijk alle MSI gaming desktop AEGIS 3 VR7RD-002EU reviews