MSI gaming desktop NIGHTBLADE 3 VR7RC-008EU review

Gebruiker reviews MSI gaming desktop NIGHTBLADE 3 VR7RC-008EU

Game op jouw manier Game op jouw manier met een compact en gemakkelijk draagbaar systeem. De Nightblade serie bevat game PC’s met goed presterende componenten gebouwd in een gestroomlijnd en compact chassis met ongelimiteerde mogelijkheden. Aan de voorkant van het chassis zit een hendel, zodat gamers hun gear gemakkelijk mee kunnen nemen. Deze PC is gemakkelijk te upgraden, met de Nightblade serie PC’s ben je dus klaar voor de toekomst. MSI custom-made gaming grafische kaarten In de Nightblade zit een speciaal door MSI ontwikkelde grafische kaart, die ervoor zorgt dat je in elke game de beste grafische prestaties ervaart. Met de TWIN FROZR VI koeling blijft je kaart koel én stil. Mystic Light Personaliseer jouw gaming PC met Mystic Light. De opties zijn eindeloos, ga voor MSI Rood of kies een kleur die aansluit bij jouw favoriete game. Het is helemaal jouw keuze. Je kunt iedere kleur uit het kleurenpalet selecteren, zodat jouw systeem helemaal past bij het design dat jij in gedachten hebt. Klaar voor Virtual Reality Wanneer je gebruik maakt van een VR headset, dan wil je ook dat hij het beste signaal ontvangt van je PC. MSI maakt het super gemakkelijk om je VR headset aan te sluiten door de implementatie van de VR link, een HDMI-poort aan de voorzijde van de desktop. De VR link is gelinkt aan MSI’ ‘One-Click-to-VR’ software, waarmee je met een klik op de knop je systeeminstellingen optimaliseert voor VR. Silent Storm Cooling Goede koeling is essentieel voor gamesystemen. De MSI Nightblade is uitgerust met Silent Storm Cooling. Met aparte kamers voor de belangrijkste componenten zorgt MSI voor een geoptimaliseerde airflow, wat op zijn beurt weer bijdraagt aan een volledig gefinetuned koeldesign voor de beste prestaties. Klaar voor uren gamen zonder dat je PC oververhit raakt! Gemakkelijk mee te nemen Ga je naar een LAN-party, game je graag bij vrienden of vind je het gewoon handig om je PC gemakkelijk te kunnen vervoeren? Een stevige hendel aan de onderzijde van deze Nightblade maakt dat jij deze Gaming Desktop met gemak overal mee naartoe neemt. Een kleine maar krachtige Gaming PC De MSI Nightblade heeft dezelfde componenten als een full-size desktop, maar dan in een smalle, compacte kast met een inhoud van slechts 16L. De afmetingen zijn 177x244x426 (bxhxl in mm).

Laatst bekende prijs: € 1149.00

Bekijk alle MSI gaming desktop NIGHTBLADE 3 VR7RC-008EU reviews