MSI gaming desktop NIGHTBLADE MIB VR7RC-243EU review

Gebruiker reviews MSI gaming desktop NIGHTBLADE MIB VR7RC-243EU

Game op jouw manier Game op jouw manier met een compact en gemakkelijk draagbaar systeem. De Nightblade serie bevat game PC’s met goed presterende componenten, gebouwd in een gestroomlijnd en compact chassis met ongelimiteerde mogelijkheden. Aan de voorkant van het chassis zit een onopvallende hendel, zodat gamers hun gear gemakkelijk mee kunnen nemen. Deze PC is gemakkelijk te upgraden, met de Nightblade serie pc’s ben je dus klaar voor de toekomst. Zeer toegankelijke componenten Haal altijd de beste prestaties uit jouw up-to-date game PC. De componenten in de MSI Gaming desktops zijn gemakkelijk te bereiken en kun je op ieder moment upgraden. Of je nu je geheugen wilt uitbreiden, of je grafische kaart of processor wilt updaten, dat kan allemaal met de MSI Nightblade. De beste bescherming tijdens het vervoeren MSI heeft de GAMING grafische kaarten in de Nightblade verticaal geplaatst, zodat deze zo min mogelijk beweegt tijdens het vervoeren van jouw pc. Dit verticale design zorgt ervoor dat de grafische kaart niet doorbuigt en voorkomt zo dat het PCI express beschadigt raakt. Hardware en software voor de beste audio Om gamers kristalhelder geluid te leveren, gebruikt MSI speciale hardware en software die ervoor zorgt dat jij de allerbeste game-experience hebt. Plug je headset in voor het allerbeste geluid! Gecertificeerd voor gaming Ieder model is geoptimaliseerd om altijd de beste FPS te leveren voor een vloeiende gameplay. Dit werd getest in 24 uur durende on- en offline gamesessies in combinatie met de meest populaire gaming accessoires door de beste Esports spelers ter wereld. Maak gebruik van de beste performances van de MSI Nightblade en wordt de beste in jouw favoriete game. Een kleine, maar krachtige gaming PC De MSI Nightblade heeft dezelfde componenten als een full-size desktop, maar dan in een smalle, compacte kast met een inhoud van slechts 10L. De afmetingen van deze gaming desktop zijn slechts 127x234x340mm (bxhxl).

Laatst bekende prijs: € 1099.00

Bekijk alle MSI gaming desktop NIGHTBLADE MIB VR7RC-243EU reviews