MSI gaming desktop TRIDENT 3 VR7RC-027EU review

Gebruiker reviews MSI gaming desktop TRIDENT 3 VR7RC-027EU

Compact & krachtig ’s Werelds smalste echte gamePC, extreem compact, maar met volledige desktopprestaties. Maak kennis met de MSI Trident. MSI heeft al veel ervaring met compacte desktops met hoge prestaties, maar met de Trident worden deze skills naar een nieuw level getild. De prestaties sluiten aan op de eisen van echte gamers. Met de Trident is er een nieuwe standaard op het gebied van gaming desktops. Compacte en lichtgewichte Game PC Ga jij naar LAN-party's, naar vrienden of vind je het gewoon prettig om je gaming desktop overal mee naartoe te nemen? De Trident weegt enkel 3,7KG en past in de meeste tassen. Neem deze hem dus overal mee naar toe! MSI custom made grafische kaarten Ingebouwd zijn de speciaal door MSI ontwikkelde grafische kaarten die ervoor zorgen dat je de beste grafische prestaties ervaart tijdens het gamen. Kleinste VR Ready PC MSI Trident is een echte gaming PC die klaar is voor de volgende generatie games. De MSI Trident is uitgerust met een VR-Link aan de voorkant zodat je gemakkelijk Virtual Reality producten aan kan sluiten. Silent Storm Cooling 2 Goede koeling is essentieeel voor gamesystemen. MSI's Trident is uitgerust met Silent Storm Cooling 2. Met aparate kamers voor de belangrijkste componenenten zorgt MSI voor een geoptimaliseerde airflow, wat op zijn beurt weer bijdraagt aan een volledig gefinetuned koeldesign voor de beste prestaties. Klaar voor uren gamen zonder dat je pc oververhit raakt! De beste audio door hardware en software Om kristalhelder geluid te leveren in de oren van gamers, gebruikt MSI speciale hardware en software die ervoor zorgt dat jij de allerbeste game-experience hebt. Plug je headset in voor het allerbeste geluid!

Laatst bekende prijs: € 1259.00

Bekijk alle MSI gaming desktop TRIDENT 3 VR7RC-027EU reviews