Canon systeemcamera EOS M100 BK + 15-45 IS review

Gebruiker reviews Canon systeemcamera EOS M100 BK + 15-45 IS

Leg de speciale momenten van het leven vast in levendige, prachtige kleuren en details met de compacte en gebruiksvriendelijke EOS M100 camera met verwisselbare objectieven. Deze indrukwekkende resultaten zijn eenvoudig te bereiken dankzij de 24,2 Megapixel CMOS (APS-C) sensor (24,2 Megapixel CMOS) in combinatie met functies zoals een 3,0-inch tilt-type LCD-scherm dat 180° draait voor artistieke hoeken en selfies, een Self Portrait Mode en Creative Assist om je te helpen bij het maken van de foto die je wilt. Aan de videokant kun je met Full HD 60p en Dual Pixel CMOS AF verbluffende en soepele actie opnemen, terwijl je met de ingebouwde Wi-Fi-, NFC- en Bluetooth-technologie alles kunt delen, op elke gewenste manier,

Ingebouwde connectiviteit
De EOS M100 beschikt over WIFI, bluetooth en NFC om snel en gemakkelijk jouw camera te verbinden en jouw foto’s direct te kunnen delen!
Wi-Fi
De EOS M100-camera is ontworpen om het gebruik van Wi-Fi-connectiviteit snel en eenvoudig te maken. Het kan bestanden rechtstreeks overbrengen naar een compatibel slim apparaat met behulp van de Camera Connect app. Maak eenvoudigweg verbinding met de Camera Connect app om beelden over te zetten naar je slimme apparaat, en deel en upload de beelden vervolgens rechtstreeks van het apparaat naar verschillende social media sites en webservices zoals Facebook, YouTube en CANON iMAGE GATEWAY en print direct naar compatibele draadloze Canon printers. U kunt ook gegevens uitwisselen met andere Wi-Fi-compatibele Canon-camera's.
NFC
Met de ingebouwde NFC (Near Field Communication) functie kan de EOS M100 camera rechtstreeks worden aangesloten op compatibele Android-apparaten en Canon's Connect Station CS100-apparaat door simpelweg het NFC-pictogram op de camera op het apparaat aan te raken.
Bluetooth
Met behulp van Bluetooth kunt u de camera aansluiten op compatibele slimme apparaten met behulp van de gratis Canon Camera Connect app. Deze energiezuinige draadloze verbinding helpt de levensduur van de batterij te verlengen en maakt tegelijkertijd afstandsbediening van de EOS M100-camera mogelijk. Het stuurt ook continu bijgewerkte GPS-locatiegegevens van je telefoon, zodat je precies weet waar je die epische vakantiefoto hebt gemaakt. U kunt ook een directe Wi-Fi-verbinding tot stand brengen om uw telefoon als zoeker te gebruiken en eerder gemaakte foto's en video's te controleren en te downloaden.
3.0-inch Tilt-type LCD-monitor
Het 3,0-inch touchscreen van de EOS M100-camera heeft ongeveer 1,04 miljoen pixels, zodat je de beelden tot in detail kunt bekijken. Het kan 180° draaien, wat betekent dat je een unieke lage hoek van de wereld kunt vastleggen of het scherm kunt omdraaien om een perfecte selfie te krijgen.
Intuïtief touchscreen voor Selfies, snel scherpstellen en fotograferen en eenvoudige menunavigatie
Dankzij een eenvoudig menu-ontwerp en een responsief 3,0-inch touchscreen is de EOS M100-camera eenvoudig te gebruiken met slechts een druk op de knop. Met één tikje kunt u selecteren waar u scherp wilt stellen, zodat u er zeker van bent dat de foto die u maakt scherp en scherp is. De menu's zijn gemakkelijk toegankelijk met beide handen, zodat je niet met je vinger van de ontspanknop hoeft te halen om snel een instelling aan te passen. Scrollen door de foto's die u hebt gemaakt is net zo eenvoudig als een veegbeweging en u kunt inzoomen om de details te controleren en scherp te stellen met twee vingers.
DIGIC 7 Beeldbewerker, ISO 100-25600.
De DIGIC 7-beeldprocessor voedt de Canon EOS M100-camera voor een hoge beeldkwaliteit en snelle bediening, zelfs bij weinig licht. Bij gebruik van hoge ISO-instellingen helpt de beeldverwerking bij het scherp en gedetailleerd houden van de resultaten in vrijwel elke belichtingssituatie. De DIGIC 7-beeldprocessor is rondom krachtig en zorgt ervoor dat uw foto's en video's er scherp en levensecht uitzien met minimale ruis of korrel.
Full HD 60p.
Leg alle actie vast met de Full HD-

Laatst bekende prijs: € 399.00