Humax digitale harddisk recorder iHDR5200C review

Gebruiker reviews Humax digitale harddisk recorder iHDR5200C

Met de HUMAX iHDR-5200C introduceert HUMAX een nieuw tijdperk van televisiekijken. Deze nieuwe generatie digitale kabelontvangers, uitgerust met de meest moderne HDTV-chiptechnologie die geavanceerde digitale kabelontvangst combineert met toegang tot het internet, inclusief HDTV teletekst (Supertext), geeft een totaal nieuwe dimensie aan de beleving van het TV-kijken. HUMAX, als een der meest innovatieve fabrikanten op het gebied van IP-(internet) gebaseerde TV, heeft vroegtijdig de ontwikkeling van nieuwe producten voor deze diensten ter hand genomen met als resultaat de Hybride iHDR-5200c die geheel voorbereid is op deze nieuwe technologie.Met de iHDR-5200c biedt HUMAX de oplossing voor de combinatie van conventionele digitale TV-ontvangst, SD zowel als HDTV en Internet -TV – Haarscherpe HDTV-weergave. – 500 GB harddisk-recorder (max. 120 uur opnemen in HD-kwaliteit) – Digitale opname in dezelfde kwaliteit als de uitzending, ook de HD uitzendingen. – Twintuner. Twee programma's gelijktijdig opnemen en (eventueel) een derde programma bekijken (afh. van zenderindeling kabelmaatschappij). – Time shift functie (live uitzending pauzeren of terugspoelen). – Twee USB aansluitingen voor externe opslag van muziek en foto's. – Bekijk Mediafiles via USB-opslagmedium (ook tijdens opnemen van programma's) – Foto's rechtstreeks weergeven vanaf de digitale camera. – Netwerkaansluiting: via het FTP-protocol bestanden van en naar de ingebouwde harde schijf kopiĆ«ren. – Thuisnetwerk: deel video's, muziek en foto's van apparaten in uw netwerk – Bladwijzers aan een opname toevoegen zodat je bepaalde scenes gemakkelijk kunt terugvinden. – Low power standby (< 1 Watt). - Universele, multi-purpose afstandsbediening. - Video-, muziek- en fotobestanden in zelfgemaakte mappen opbergen. - Opnames van series direct in de juiste map plaatsen - Ondersteunde resoluties: 1080i, 720p, 576p, 576i. - Eenvoudig opnemen via Electronische Programmagids. - Opnemen van teletekst zodat u opgenomen programma's met ondertiteling kunt bekijken. - HDMI-aansluiting. (HDMI 1.3) - 1x TV-Scart en 1x VCR/DVD-scart voor opname. - Toslink optische audio-aansluiting. - Afmetingen: 38 x 24,6 x 5,5 cm (bxdxh), gewicht: ca. 3,5 kg. - Voorbereid voor HUMAX TV Portal (internet TV, internet radio)* - Voorbereid voor Mediabestandsuitwisseling (DLNA)* - Geschikt voor de ontvangst van in HD-kwaliteit uitgezonden programma's van Ziggo, CAIW, DELTA, Kabel Noord en diverse andere kabelnetten. * via toekomstige upgrade

Laatst bekende prijs: € 269.00

Bekijk alle Humax digitale harddisk recorder iHDR5200C reviews