Sony S1700BRHI review

Sony S1700BRHI review

Gebruiker reviews Sony S1700BRHI

Ervaar High DefinitionBekijk uw favoriete films in Full HD met de S1700. Het beeld is duidelijk en gedetailleerd en dankzij Triluminos™ zijn de kleuren nog intenser dan ooit.Kijk in 1080pGeniet van al uw films in kristalheldere hoge resolutie. Sublieme geluidskwaliteitGeniet van de fijnste details van de oorspronkelijke opname in helder hi-fi Surround Sound met Dolby® TrueHD en DTS®-HD. Bekijk alles in Full HDErvaar helder, hoogwaardig detail bij alles wat u kijkt – van dvd’s en Blu-ray Discs™ tot gestreamde content. De BDP-S1700 schaalt dvd-films in Standard Definition op naar bijna HD-kwaliteit, zodat de beelden veel mooier en gedetailleerder zijn. Kleuren die tot leven komenWek uw kijkervaring tot leven met de levendige Triluminos™-kleuren. Dankzij dit brede kleurenpalet, exclusief voor Sony en geoptimaliseerd voor Triluminos™-tv’s, worden moeilijk te reproduceren rode, oceaanblauwe en smaragdgroene tinten prachtig weergegeven, zodat landschappen en zeegezichten er realistischer uitzien. Modern en minimalistischDe BDP-S1700 heeft een minimalistisch design dat een elegante aanvulling op iedere woonkamer is. Dankzij een compact frame van 23 x 3,9 cm (9,1 x 1,5 inch) past de speler zelfs in de kleinste ruimten. Het beste van internet op uw tvOntdek alles wat er online te vinden is. Geniet van directe toegang tot de nieuwste muziek, films, gemiste programma’s en meer. Blader door een selectie online kanalen en bekijk de nieuwste YouTube™-video’s. USB Plug and PlaySluit gewoon uw USB-stick aan op de poort om nummers, foto’s en multimedia-inhoud op uw tv te delen.

Laatst bekende prijs: € 133.00

Bekijk alle Sony S1700BRHI reviews

Tags :