Heos soundbar en draadloze subwoofer HS2 (Zwart) review

Gebruiker reviews Heos soundbar en draadloze subwoofer HS2 (Zwart)

HEOS HomeCinema HS2
De HEOS HomeCinema HS2 draadloze soundbar en subwoofer voegt kracht en diepte toe aan je favoriete films, muziek en games
Voeg kracht en een extra dimensie toe aan je favoriete films, muziek en videogames met de HEOS HomeCinema HS2 soundbar en draadloze subwoofer. De HEOS HomeCinema HS2 is voorzien van tweevoudig versterkende mid-woofers en tweeters met geavanceerde DSP-verwerking, plus een draadloze subwoofer. Voorzien van een HDMI-ingang en -uitgang met Audio Return Channel voor enkelvoudige kabelverbinding met je tv. Dolby Digital, Dolby Digital Plus en DTS-decodering voor overweldigend geluid. Luister naar je favoriete muziekdiensten via Airplay, Bluetooth en high-resolution audioweergave.
* Twee mid-woofers met tweevoudige versterking en twee tweeters met vier kanalen van klasse D digitale versterking.* Inclusief draadloze subwoofer met klasse D digitale versterking voor een diepe bas* Ondersteunt Dolby Digital, Dolby Digital Plus en DTS-decodering surroundgeluidsindelingen* Stream populaire muziekdiensten via Airplay, Bluetooth and HEOS-technologie* Gebruik je stem om muziek en andere soundbarfuncties te bedienen met de HEOS Home Entertainment skill en een Amazon Alexa apparaat** Geniet van high-resolution audioweergave als u nummers met een hoge getrouwheid via uw netwerk streamt of rechtstreeks vanaf een USB afspeelt.* Ondersteunt WMA (tot en met 192 kbps AAC, MP3 (tot en met 320 kbps), WAV, ALAC en FLAC (tot en met 24 bits/192 kHz) en DSD: 2,8 MHz or 5,6 MHz* HDMI in/uit met Audio Return Channel (ARC)* Inclusief film- muziek- en nachtmodus voor een optimale luisterervaring* Dubbele zachte koepeltweeters met neodymiummagneten zorgen voor uitgebreide hogetonenweergave met brede verspreiding* De geavanceerde DSP-verwerking is voorzien van een krachtige 400 MHz 32-bit DSP Floating Point Engine, dezelfde processor als in de eersteklas AV-receivers van Denon.* HEOS eigen dynamische diepe bas levert geavanceerde frequentie en een dynamisch bereik voor een diepe, strakke bas zonder vervorming* Een dialoogverbeteraar zorgt voor betere verstaanbaarheid van stemmen in films en tv-shows* Coaxiale en optische digitale ingangen en Aux In voor een bedrade analoge stereo-ingang. USB-poort voor verbinding met een USB-stick.* IR-leerfunctie om de soundbar met de afstandsbediening van je tv te bedienen

Laatst bekende prijs: € 649.00

Bekijk alle Heos soundbar en draadloze subwoofer HS2 (Zwart) reviews