JBL soundbar + subwoofer Cinema SB350 review

Gebruiker reviews JBL soundbar + subwoofer Cinema SB350

Perfect virtual surround bioscoopgeluid uit een stijlvolle speaker en een eenvoudig te plaatsen draadloze subwoofer. De eenvoudige 1-kabel installatie is voldoende om een diep, rijk en allesomvattend geluid te realiseren. Dankzij Bluetooth ook geschikt voor muziekweergave vanaf je smartphone of tablet.Prachtig geluid voor elke flatscreen-TVDe elegante en compacte soundbar en de draadloze subwoofer passen perfect bij moderne flatscreens-TV's. De combinatie biedt het diepe, rijke en allesomvattende geluid dat niet is te evenaren met ingebouwde luidsprekers van een TV.Complete alles-in-een oplossingGebruik de compacte 6,5″ (165mm) draadloze subwoofer en ingebouwde 160 Watt versterker om je huiskamer in een concertzaal te veranderen. Meer dan jouw afstandsbediening heb je niet nodig. Plaats optimaal in elke kamer zonder kabels of gedoe.Enkelvoudige kabelaansluiting op je TVEen echt plug-and-play thuis-theater. Met de HDMI ARC-technologie verbindt je jouw compatibele TV en de JBL Cinema SB350 met een enkele HDMI kabel. Het apparaat is ook uitgerust met optisch-digitale en analoge audio-ingangen.Harman Volume houdt het geluidsniveau gelijkmatigHarman Volume zorgt ervoor dat plotselinge wisselingen in volumeniveau, zoals bij commercials, soepel en consistent verlopen. Je hoeft het volume niet voortdurend aan te passen om prettig te kunnen kijken en luisteren.”Big movie”-geluidHarman Display Surround-geluid en Dolby Digital-decodering vullen jouw kamer met filmgeluid en muziek in plaats van luidsprekers en kabels. En met de onafhankelijke volumeregelaar van de subwoofer kun je de basweergave aan jouw persoonlijke smaak aanpassen.Bluetooth draadloze audio streamingDe JBL Cinema SB350 onthoudt maximaal 10 Bluetooth-apparaten zoals je tablet, smartphone of computer. Je kunt ze eenvoudig draadloos aansluiten en direct je favoriete muziek beluisteren.

Laatst bekende prijs: € 319.00

Bekijk alle JBL soundbar + subwoofer Cinema SB350 reviews