Philips soundbar B5/12 review

Philips soundbar B5/12 review

Gebruiker reviews Philips soundbar B5/12

Philips Fidelio Soundbar B5 De Philips Fidelio B5 soundbar levert surround sound via draadloze, afneembare achterluidsprekers en een subwoofer. Drivers voor echte audiofielen en ruimtekalibratie zorgen voor een dynamisch en gebalanceerd geluid. De achterluidsprekers worden onafhankelijke units waarmee u overal muziek kunt luisteren. Surround on Demand – afneembare draadloze Surround-luidsprekers Dompel u onder in uitstekende Surround Sound wanneer u maar wilt. Maak de draadloze Surround-luidsprekers los van de linker- en rechterhoofdluidspreker en plaats ze achter in de kamer voor een multikanaals Surround Sound-ervaring bij games en films. Als u klaar bent, sluit u de luidsprekers weer aan om naar muziek te luisteren of TV te kijken. Door gebruik te maken van eigen draadloze audiotechnologie en van Surround-luidsprekers die op een unieke frequentie werken, is er geen netwerkstoring. Het resultaat is een volledig draadloos Surround-systeem zonder verlies aan geluidskwaliteit voor zowel muziek als films. Ruimtekalibratie Een geavanceerde ruimtekalibratiefunctie ontwikkeld door ons unieke innovatielab zorgt voor de best mogelijke balans van geluid, ongeacht waar in een ruimte de achterluidsprekers zijn geplaatst. Wanneer deze wordt geactiveerd, maakt deze functie gebruik van een speciaal ontworpen toonsignaal om het signaal te zoeken van elk van de achterluidsprekers. Deze informatie wordt vervolgens gebruikt voor het bepalen van de beste geluidsbalans voor deze luidsprekeropstelling en voor het aanpassen van het geluid zodat elke luidspreker hetzelfde geluid produceert. Hierdoor kan de luisteraar genieten van goed gebalanceerd geluid zelfs als de luidsprekers zijn geplaatst buiten de ideale positie. Eersteklas zachte dome-tweeters voor kristalhelder geluid Met Philips Crystal Clear Sound kunt u nu elk geluidsdetail waarnemen en waarderen, zoals het hoort te klinken en zoals de artiest of regisseur het heeft bedoeld. Crystal Clear Sound geeft de geluidsbron weer – of dit nu een actiefilm, musical of live-uitvoering is – getrouw, nauwkeurig en zonder vervorming. Philips home cinema-systemen met Crystal Clear Sound beperken de geluidsverwerking tot een minimum en behouden de zuiverheid van de oorspronkelijke audiocontent. Als resultaat worden uw oren getrakteerd op een grotere sonische accuratesse. Draagbare onafhankelijke Bluetooth-luidsprekers Beide afneembare achterluidsprekers van Fidelio B5 hebben een onafhankelijke Bluetooth-module, waardoor ze helemaal onafhankelijk kunnen worden gebruikt. Dit houdt in dat ze overal mee naartoe kunnen worden genomen in huis of buiten het huis, om overal van muziek te kunnen genieten. Elke draagbare luidspreker heeft een totaal uitgangsvermogen van 8 W, zodat ze een krachtig geluid kunnen produceren, waar ze ook zijn. Met twee afneembare achterluidsprekers en een centraal SoundBar-apparaat, kan een enkel Fidelio B5-apparaat op drie verschillende plaatsen tegelijkertijd muziek afspelen. Met één druk op de knop NFC-smartphones via Bluetooth koppelen Koppel Bluetooth-apparaten gemakkelijk met één druk op de knop dankzij NFC-technologie (Near Field Communications). Tik op een NFC-smartphone of -tablet op het NFC-gebied van een luidspreker om de luidspreker in te schakelen, het koppelen via Bluetooth te starten en te beginnen met het streamen van muziek. Dolby Digital en Pro Logic II Surround Sound Een ingebouwde Dolby Digital-decoderbox zorgt ervoor dat er geen externe decoder meer nodig is door alle zes kanalen met audio-informatie te verwerken. Zo kunt u genieten van een Surround Sound-ervaring en een buitengewoon natuurlijk gevoel van sfeer en dynamisch realisme. Dolby ProLogic II biedt u vijf kanalen met Surround-verwerking vanaf elke stereobron.

Laatst bekende prijs: € 649.00

Bekijk alle Philips soundbar B5/12 reviews