Samsung soundbar HWK551 review

Samsung soundbar HWK551 review

Gebruiker reviews Samsung soundbar HWK551

Upgrade je televisiegeluid met de Samsung KWK551 SoundbarStaat er een prachtige platte TV in je woonkamer maar laat het geluid te wensen over? Dan kun je eens denken aan een soundbar. Deze Samsung HWK551 is daar meer dan geschikt voor. Daarmee upgrade je je geluid up een simpele maar stijlvolle manier naar een vol surround sound.Kristalhelder, levensecht geluidOf je nu kijkt naar een film of serie of luistert naar je favoriete muziek, deze Samsung soundbar maakt het allemaal mogelijk. De zes ingebouwde speakers zorgen voor een vol en warm geluid met heldere dialogen en vocalen. De meegeleverde subwoofer zorgt daarbij voor diepe bassen waardoor je het geluid nog intenser beleeft. De speakers zijn zo geplaats dat het geluid niet alleen recht naar voren maar ook opzij en naar boven wordt geprojecteerd. Daardoor zit je midden in de actie en ga je echt helemaal op in je film of favoriete muziek.Bedien alles vanuit je luie stoelMet behulp van Bluetooth kun je je smartphone, tablet of laptop met de soundbar verbinden. Daarmee stream je draadloos je eigen muziek direct naar de luidsprekers. Je kunt bovendien alles direct vanaf je smartphone bedienen met de handige Audio Remote app.Draadloos, stijlvol, een aanwinst voor je huis!Het strakke, zilverkleurige design past in ieder interieur. En heb je een Samsung TV, dan verbind je de soundbar gewoon draadloos met je TV dankzij Samsung Sound Connect. Zo heb je ook geen last meer van ontsierende kabels en snoeren. Natuurlijk kan je deze soundbar bij TV’s van andere merken wel bekabeld aansluiten.

Laatst bekende prijs: € 299.00

Bekijk alle Samsung soundbar HWK551 reviews