Sony soundbar HTCT390 review

Sony soundbar HTCT390 review

Gebruiker reviews Sony soundbar HTCT390

Upgrade het geluid van je TV met de Sony HT-CT390 soundbarBeleef je films en muziek intenser en meeslepender met de Sony HT-CT390 soundbar. Met 300 watt uitgangsvermogen komen muziek en films tot leven. Dankzij S-Force Front Sound zit je midden in de actie, net als in de bioscoop. De  draadloze subwoofer zorgt daarbij voor voelbare bassen.Beter en grootser geluid die je TV-beleving compleet makenOnze TV’s worden steeds platter en platter en dat staat natuurlijk prachtig in je woonkamer. Maar helaas moeten veel tv’s daarvoor inboeten op de kwaliteit van het geluid. Met een soundbar als de Sony HT-CT390 los je dat probleem eenvoudig op en geniet je voortaan volop van grootser, beter geluid.Natuurgetrouw geluid waar je volledig in op gaatDe soundbar heeft een 2.1-kanaals Surround Sound met drivers aan beide uiteinden. Deze zorgen voor heldere midden- en hoge tonen. De meegeleverde draadloze subwoofer voegt diepte toe aan het geluid dankzij de voelbare bassen. En met een uitgangsvermogen van 300 watt komen muziek, films en series echt tot leven. De S-Force Surround Sound zorgt voor overweldigende, natuurlijke geluiden door middel van virtuele sound effecten die net echt lijken. Zo waan je je midden in dat voetbalstadion tijdens dé match van de competitie of lijkt het net of je midden in de actie zit bij de cliffhanger van die spannende serie.Gemakkelijk te plaatsen en aansluitenDe soundbar heeft een subtiel ontwerp en is slechts 5,2 cm hoog waardoor je hem makkelijk voor je TV op je TV-meubel kunt plaatsen. Natuurlijk kun je de soundbar ook eenvoudig aan de muur bevestigen. De subwoofer is draadloos verbonden met de soundbar en kun je zowel liggend als staand neerzetten. Dit maakt de subwoofer gemakkelijk te plaatsen waar het jou het beste uit komt zonder storende kabels op de vloer.Je sluit de soundbar gemakkelijk aan met slechts een HDMI-kabel. Door middel van een optische kabel kun je ook randapparatuur zoals een Blu-Ray of DVD speler aansluiten op de soundbar. Je eigen content kun je ook gemakkelijk afspelen dankzij de USB-poort op de soundbar.Stream je muziek direct naar je soundbar Dankzij Bluetooth en NFC One-Touch stream je je favoriete muziek vanaf je smartphone, laptop of tablet eenvoudig direct naar je soundbar. Met de SongPal-app heb je al je muziek en de apparaat-instellingen binnen handbereik.

Laatst bekende prijs: € 239.00

Bekijk alle Sony soundbar HTCT390 reviews