Bose hoofdtelefoon QuietComfort 25 (zwart) review

Gebruiker reviews Bose hoofdtelefoon QuietComfort 25 (zwart)

Bose QuietComfort® 25 QuietComfort® 25 headphones hebben een nieuw ontwerp, waardoor ze beter geluid en meer comfort bieden en makkelijker zijn mee te nemen. Zet de hoofdtelefoon op en ervaar iets compleet nieuws. Je muziek klinkt diep, krachtig en gebalanceerd. En door de stilte klinkt elke noot duidelijker. Het maakt je vliegreizen prettiger door het motorgeluid buiten te sluiten. Hoeveel geluid er ook om je heen is, het draait nu alleen om jou en je muziek. Of om perfecte rust en stilte. Verbeterd ontwerp Bose heeft zijn toonaangevende hoofdtelefoon compleet opnieuw ontworpen, met materialen en afwerkingen van hogere kwaliteit. Ze zijn licht, en de oorschelpen kunnen nog verder draaien voor een betere pasvorm. De hoofdband sluit nauwer aan en heeft een onderkant van fijn suèdeachtig materiaal voor extra comfort. Wanneer de AAA-batterij leeg is, kun je gewoon van je muziek blijven genieten zonder ruisonderdrukking. Je kunt de oorschelpen kantelen zodat ze in een compact etui passen dat je makkelijk meeneemt. Minder lawaai. Meer genieten. Met QC®25 headphones kun je je volledig concentreren op wat belangrijk is – je muziek, films en video's. Je kunt buitensluiten wat je niet wilt horen. Bijvoorbeeld een drukke straat. Het rumoer in een vliegtuig. Of een druk kantoor. De geavanceerde ruisonderdrukkingstechnologie en de unieke elektronica maken het mogelijk. De goed aansluitende oorkussens zorgen ervoor dat je in nog meer stilte kunt genieten. Levensecht geluid Veel van onze engineers zijn ook musici en hebben een passie voor muziek. Dus wanneer je deze hoofdtelefoon gebruikt, hoor je gierende gitaren, stemmen die je raken en stuwende beats van het diepe laag en de heldere drums. Active EQ en TriPort®-technologie van Bose bieden buitengewone prestaties, zodat je uren wilt blijven luisteren. En dankzij de comfortabele pasvorm kan dat. Jij bepaalt wat er gebeurt De ruisonderdrukkende hoofdtelefoon van Bose is speciaal ontworpen voor gebruik met je iPhone en andere Apple-apparaten, en met de in-line microfoon/afstandsbediening is bediening altijd binnen handbereik. Veel functies zijn compatibel met de populairste telefoons.

Laatst bekende prijs: € 219.00

Bekijk alle Bose hoofdtelefoon QuietComfort 25 (zwart) reviews