Asus laptop S410UA-EB108T review

Asus laptop S410UA-EB108T review

Gebruiker reviews Asus Vivobook S S410UA-EB108T

De Asus S410UA-EB108T, een goed presterende laptop voor dagelijks gebruik
De Asus S410UA-EB108T is een compacte laptop met een beelddiagonaal van 14 Inch. Hij is voorzien van een snelle Intel Core i3 processor en wordt geleverd met 8 GB intern geheugen en een harde schijf van 128 GB. Hij geeft beelden in full-HD kwaliteit.
Goede prestaties en een compact design
Als je op zoek bent naar een compacte laptop voor dagelijks gebruik en ook wilt genieten van snelheid en een mooi design, dan is deze Asus S410UA-EB108T laptop een goede keuze. Deze laptop heeft een beelddiagonaal van 14 Inch en heeft een moderne en trendy vormgeving die geheel is ingesteld op gebruiksgemak. De Intel Core i3 processor heeft een processorsnelheid van 2,4 GHz, twee processorkernen en een processor-cache van 3 MB. Samen met 8 Gigabyte aan intern geheugen garandeert dit je grote snelheid, ook als je meerdere taken tegelijk uitvoert. De Intel HD Graphics 620 grafische kaart ondersteunt snelle beeldverwerking en deze laptop krijg je geleverd met het handige Windows 10 operating system. Waar je jouw laptop ook voor wilt gebruiken, je zult het snel en efficiënt kunnen doen, zonder onnodig wachten.
Scherpe en contrastrijke beelden
Het beeldscherm van de Asus S410UA-EB108T laptop heeft een resolutie van 1920 x 1080 pixels. Hierdoor kun je foto's en films in full-HD kwaliteit afspelen. Daarnaast levert de Intel HD Graphics 620 grafische kaart goede ondersteuning bij beeldverwerking, zodat je beeld niet hapert of onscherp wordt, zelfs niet bij scènes met veel actie of beeldwisseling. Je beeldscherm geeft zeer goede contrasten die je gemakkelijk aanpast aan de lichtomstandigheden waaronder jij moet werken. Het resultaat is een goede en gezonde manier van werken, waarbij jouw ogen voldoende rust krijgen en zich niet onnodig hoeven in te spannen. Het kijken naar films of tv-series, fotobewerking of het editen van videobeelden, maar ook het werken aan je documenten doe je dus snel en comfortabel. Ben je veel onderweg? Dan is het compacte formaat en geringe gewicht van deze laptop voor jou beslist van voordeel.
Bij Asus staat gebruiksgemak voorop
Waar je ook bent, de efficiënte batterij geeft je uren topprestaties zonder dat tussentijdse oplading nodig is. Je verstuurt razendsnel je berichten en ontvangt je e-mails snel, voordat je onderweg bent naar je volgende afspraak. Het reeds geïnstalleerde Windows 10 operating system start razendsnel op zodat je meteen kunt doen wat je van plan bent. Windows 10 heeft in vergelijking met oudere operating systems een aantal handige nieuwe functies en een verbeterd opstartmenu, waardoor je veel gebruiksgemak zult ervaren. Moet je even in korte tijd veel schrijven? Dan zul je merken dat het snel en goed reagerende toetsenbord van de Asus S410UA-EB108T laptop je hierbij beslist ondersteunt. Deze compacte laptop is ideaal voor het dagelijkse werk, zeker voor mensen die veel onderweg zijn en op hun rustmomenten willen profiteren van optimaal gebruiksgemak, snelle en stabiele prestaties, of gewoon willen genieten van haarscherpe beelden met veel kleuren en diepe contrasten.

Laatst bekende prijs: € 599.00

Bekijk alle Asus Vivobook S S410UA-EB108T reviews