Asus laptop VivoBook Pro N580GD-E4386T review

Gebruiker reviews Asus laptop VivoBook Pro N580GD-E4386T

De ASUS VivoBook Pro is een slanke en lichtgewicht hoogwaardige laptop die wordt aangedreven door een 8e generatie Intel Core processor. Hij beschikt over een Full HD-scherm, hoge kwaliteit NVIDIA GeForce GTX 1050 graphics op gaming-niveau, audio mede-ontwikkeld door Harman Kardon, en de nieuwste koel- en snellaad-technologieën. De hoge capaciteit accu kan in slechts 49 minuten snel opgeladen worden tot 60 procent.
Aluminium ontwerp
De Vivobook Pro wordt gefreesd van zeer sterk aluminium dat een reeks ingewikkelde productieprocessen ondergaat om zijn uiteindelijke gestroomlijnde en elegante vorm te bereiken. Met een 19,2 mm profiel en een totaalgewicht van 2 kg is de VivoBook Pro het dunste en lichtste model dat wordt aangeboden in de VivoBook Pro-serie.
Ongekende prestaties
Voor superieure prestaties wordt het hart van de VivoBook Pro gevormd door de ongelooflijk krachtige 8e generatie Intel Core i7-8750HQ processor. Met 16GB DDR4 RAM, 33 procent sneller dan DDR3, levert de VivoBook Pro verwerkingskracht voor moeiteloze multitasking.
Geweldige gaming-niveau NVIDIA graphics
Met maximaal NVIDIA GeForce GTX 1050 gaming-niveau graphics, levert de VivoBook Pro vlekkeloze beelden. Dit maakt de laptop perfect voor gaming, films kijken of het bewerken van video’s. Het heeft de power om zelfs de meest grafisch-intensieve taken met gemak aan te kunnen.
Slimme dubbele ventilatoren
De VivoBook Pro is uitgerust met een robuust koelsysteem om vloeiende en stabiele prestaties te waarborgen bij hoge belasting multitasking of gamingmarathons. Een slim dubbel ventilator ontwerp heeft acht automatisch aanpasbare snelheden om maximale koelefficiëntie te leveren met minimaal geluid. De compacte, hyper-cool, dubbel koperen thermische module benut de heat pipes en ventilatoren van het systeem om de CPU- en GPU-prestaties onafhankelijk te verbeteren.
Ga volledig op in hoogwaardig geluid
De VivoBook Pro levert geweldige audio, mede-ontwikkeld door Harman Kardon. Krachtige luidsprekers met 8cc kamers en slimme versterkertechnologie helpen het volume te maximaliseren, met behoud van kristalhelder geluid. Stereo luidsprekers met dubbele spoel leveren de meest luide, duidelijke audio die mogelijk is uit een dun en licht apparaat. Zorgvuldig afgestemde luidsprekers bieden ook een hoger dynamisch bereik, voor volledig meeslepend geluid dat films en games tot leven laat komen.

Laatst bekende prijs: € 1249.00

Bekijk alle Asus laptop VivoBook Pro N580GD-E4386T reviews