HP laptop 11-AA050ND review

HP laptop 11-AA050ND review

Gebruiker reviews HP laptop 11-AA050ND

Windows 10 Doe fantastische dingen met de vertrouwde Windows-interface, maar dan beter. HD IPS-touchscreen Bedien je pc met een enkele aanraking. Met brede inkijkhoeken van 178° en high-definition kwaliteit ben je altijd zeker van een schitterende weergave. HD-touchscreen Bedien je pc met een enkele aanraking. Omdat je kunt knijpen, zoomen, tikken en vegen op het scherm, verloopt de interactie met de computer volstrekt intuïtief. IPS-scherm Waar je ook staat, dit scherm met brede inkijkhoeken van 178° produceert heldere, levendige beelden, zodat iedereen goed zicht heeft. Intel® HD Graphics Indrukwekkende graphics helpen bij alles wat je doet. Of je nu een video bekijkt of op internet surft, Intel® HD Graphics geeft alle beelden op het scherm soepel en levendig weer. RAM-opties RAM is onmisbaar voor multitasking en voor zware programma's zoals videobewerkingssoftware en games. Hoe meer RAM je kiest, des te beter de performance wordt. Elegant design Je neemt deze dunne, lichte pc heel gemakkelijk mee, binnenshuis en daarbuiten. Als je je pc overal mee naar toe neemt is het makkelijker dan ooit om productief te blijven en van entertainment te genieten. Twee luidsprekers aan de voorzijde Zet het volume van je favoriete muziek, films of game lekker luid. Als het geluid rechtstreeks op jou gericht is, komt er niets tussen jou en je entertainment. DTS Studio Sound Geniet van een mooier geluid voor alle games, video's en muziek. Hoor diepe bastonen en een heldere dialoog op het hoogste volume zonder vervorming. USB 2.0-connector Met 's werelds populairste USB-aansluiting kun je gemakkelijk elk bestaand USB-device aansluiten zonder na te denken over de compatibiliteit. USB 3.0-connector Met 's werelds populairste USB-aansluiting kun je gemakkelijk elk bestaand USB-device aansluiten en beschik je een over tienmaal snellere dataoverdracht dan met USB 2.0. HP webcam Met een uitstekende webcam is het gemakkelijker dan ooit om contact te houden en te werken. Houd duidelijke, soepele videochats met het hele gezin.

Laatst bekende prijs: € 329.00

Bekijk alle HP laptop 11-AA050ND reviews