HP laptop 15-cs0170nd review

HP laptop 15-cs0170nd review

Gebruiker reviews HP laptop 15-cs0170nd

Intel® HD Graphics Indrukwekkende graphics helpen bij alles wat je doet. Of je nu een video bekijkt of op internet surft, Intel® HD Graphics geeft alle beelden op het scherm soepel en levendig weer. DDR4 RAM-opties DDR4 is het RAM van de toekomst, dat is ontworpen om efficiënter en betrouwbaarder te werken bij hogere snelheden. Dankzij de hogere bandbreedte gaat alles stukken sneller, van multitasking tot gamen. Micro Edge beeldscherm Dit revolutionaire scherm met een ultradunne, nauwelijks zichtbare rand heeft een schitterend, efficiënt ontwerp waarbij het grotere scherm in een kleinere omlijsting is geplaatst. Een werkelijk krachtig geluid Twee HP luidsprekers en samen met de experts van B&O PLAY ontwikkelde audio zorgen voor een rijk, authentiek geluid. Geluid dat je raakt. USB-C Breng data met een hoge snelheid over naar of van externe opslag via deze USB-C-poort. Hij is omkeerbaar, dus je kunt de connector niet verkeerd plaatsen. SD- en micro SD-kaartlezer Plaats een SD- of micro SD-kaart om de ruimte op het device te vergroten en meer films, foto's en muziek op te slaan en krijg snel toegang tot alles wat je op een bestaande kaart hebt opgeslagen. Dropbox-opslag in de cloud Bewaar en synchroniseer al je content online met Dropbox. Profiteer van 25 GB opslagruimte om overal waar internet is foto's, muziek en bestanden te openen, te beheren en te delen. McAfee LiveSafe 30 dagen evaluatie Bescherm je besturingssysteem met een gratis abonnement voor 30 dagen op McAfee LiveSafe.

Laatst bekende prijs: € 569.00

Bekijk alle HP laptop 15-cs0170nd reviews