HP laptop 15-DA0510ND review

HP laptop 15-DA0510ND review

Gebruiker reviews HP laptop 15-DA0510ND

8e-generatie Intel® Core-processor Verbeter de prestaties en zorg voor een uitzonderlijke pc-ervaring met een soepele systeemrespons en korte laadtijden. Stream de beste content of maak je eigen context met ondersteuning voor resoluties tot 4K. DDR4 RAM-opties DDR4 is het RAM van de toekomst, dat is ontworpen om efficiënter en betrouwbaarder te werken bij hogere snelheden. Dankzij de hogere bandbreedte gaat alles stukken sneller, van multitasking tot gamen. HP Fast Charge Als de batterij van je laptop bijna leeg is, wil je niet uren wachten tot die weer opgeladen is. Zet het apparaat uit en laad het in ongeveer 45 minuten op van 0 tot 50%. Herschrijfbare dvd-drive Bekijk en schrijf dvd's met de geïntegreerde optische drive. USB-C Haal meer uit je apparaat, breng gegevens tot 5 Gb/s over of sluit een extern display aan met één USB-C-poort. Hij is omkeerbaar, dus je kunt de connector niet verkeerd plaatsen. SD- en micro SD-kaartlezer Plaats een SD- of micro SD-kaart om de ruimte op het device te vergroten en meer films, foto's en muziek op te slaan en krijg snel toegang tot alles wat je op een bestaande kaart hebt opgeslagen. Afgestemde stereoluidsprekers Door intensieve tests en verfijningen heeft HP de configuratie met twee luidsprekers in elke notebook aangepast voor een uitzonderlijke stereokwaliteit. Bepaal zelf je kleur Personaliseer je pc en kies de kleur die bij je past. Dropbox-opslag in de cloud Bewaar en synchroniseer al je content online met Dropbox. Profiteer van 25 GB opslagruimte om overal waar internet is foto's, muziek en bestanden te openen, te beheren en te delen. McAfee LiveSafe 30 dagen evaluatie Bescherm je besturingssysteem met een gratis abonnement voor 30 dagen op McAfee LiveSafe.

Laatst bekende prijs: € 899.00

Bekijk alle HP laptop 15-DA0510ND reviews