HP laptop 17-AN102ND review

HP laptop 17-AN102ND review

Gebruiker reviews HP laptop 17-AN102ND

8e-generatie Intel® Core-processor Verbeter de prestaties en zorg voor een uitzonderlijke pc-ervaring met een soepele systeemrespons en korte laadtijden. Stream de beste content of maak je eigen context met ondersteuning voor resoluties tot 4K. DDR4 RAM-opties DDR4 is het RAM van de toekomst, dat is ontworpen om efficiënter en betrouwbaarder te werken bij hogere snelheden. Dankzij de hogere bandbreedte gaat alles stukken sneller, van multitasking tot gamen. HP Audio Boost Verhoog je luisterplezier met slimme versterkingstechnologie die voor een luid en helder, dynamisch geluid zorgt. Gereed voor Oculus We hebben samengewerkt met Oculus om onze machines af te stellen en te testen voor een kant-en-klare soepele, naadloze VR-ervaring. Geoptimaliseerd voor HTC We hebben de hardware en drivers, die met de technici van HTC zijn afgesteld en getest, met de meest intensieve games belast om een kant-en-klare optimale VR-ervaring te garanderen. Dragon Red backlit-toetsenbord Verlicht je hele toetsenbord in Dragon Red, of markeer WASD-toetsen in wit, zodat ze direct te herkennen zijn. En met programmeerbare macrotoetsen heb je met één druk op de knop direct een instelbare toetscombinatie. Eén toegangspaneel De interne componenten van de pc zijn snel toegankelijk via één grote paneel aan de onderzijde van de laptop. Deze zit met enkele schroeven vast en is gemakkelijk te verwijderen voor upgrades of onderhoud. OMEN Command Center Stel verwoestende toetscombinaties van één klik in met de meegeleverde software die controle geeft over de aanpasbare macrotoetsen. Deze gebruiksvriendelijke interface helpt ook bij het prioriteren van gameverkeer en het beperken van netwerklatency HP Wide Vision HD-camera Door het 88 graden brede gezichtsveld kun je videochatten met het hele gezin of een aantal vrienden en zie je elk detail haarscherp. HP Jumpstart Als je de pc voor het eerst opstart, krijg je een persoonlijke rondleiding tijdens de installatie en een informatief overzicht van de kenmerken van de pc. USB-C Thunderbolt Haal meer uit uw device, sluit een extern scherm aan of breng data over met een baanbrekende snelheid van 40 Gb/s via één indrukwekkende USB-C Thunderbolt-poort. Hij is omkeerbaar, dus u kunt de connector niet verkeerd plaatsen.

Laatst bekende prijs: € 1349.00

Bekijk alle HP laptop 17-AN102ND reviews