Apple iPhone 7 Rood 256GB review

Apple iPhone 7 Rood 256GB review

Gebruiker reviews Apple iPhone 7 Rood 256GB

Dit is 7. Met iPhone 7 is alles wat iPhone zo onmiskenbaar iPhone maakt, nog verder verbeterd. Hij is voorzien van geavanceerde nieuwe camerasystemen. Alles werkt sneller en de batterij gaat langer mee. De stereospeakers leveren geweldig geluid. Het display is het helderste, meest kleurrijke iPhone-display tot nu toe. Hij is spat- en waterbestendig. En het design is net zo krachtig als z’n prestaties. Dit is iPhone 7. De innovaties spatten ervan af. Water ook. iPhone 7 is een toonbeeld van innovatie en precisie. Hij is voor het eerst verkrijgbaar in een markante gitzwarte uitvoering. De behuizing is spat- en waterbestendig.1 De thuisknop is volledig herzien. En het nieuwe unibody-design heeft geen voelbare naden, zodat iPhone 7 er niet alleen fantastisch uitziet, maar ook heel prettig aanvoelt. Alle focus op een compleet nieuwe camera. iPhone is de populairste camera ter wereld. En we hebben ’m nog verder verbeterd, met optische beeldstabilisatie, een diafragma van ƒ/1.8 en een lens die uit zes elementen bestaat. Zo maak je nog mooiere foto’s en video’s bij weinig licht. En dankzij de brede kleurregistratie en andere geavanceerde verbeteringen spatten je foto’s en Live Photos van het scherm. Nieuwe 7-MP FaceTime HD-camera. Hou van je selfie. De FaceTime HD-camera heeft niet alleen een hogere resolutie, maar legt ook meer kleuren vast. Zodat je nog mooier op je selfie staat. Is het licht niet optimaal? De Retina Flash zorgt ervoor dat de kleur is afgestemd op het omgevingslicht, voor meer natuurgetrouwe huidtinten. Hallo schoonheid! De smartcamera in je smartphone. Slimmere ISP. Wat maakt de camera van iPhone 7 zo geavanceerd? In de A10 Fusion-chip is een verbeterde, door Apple ontworpen beeldsignaalprocessor ingebouwd. Zodra je een foto of video maakt, stuurt de ISP meer dan 100 miljard bewerkingen aan. En het systeem is zelflerend, voor een optimaal resultaat. Andere slimme verbeteringen zijn een snellere focus en een betere lokale tonemapping en witbalans. Het helderste, meest kleurrijke iPhone-display tot nu toe. Vrijwel alles wat je met je iPhone doet, speelt zich af op het display. Daar bekijk je elke dag weer je foto’s, berichten en al die andere dingen. Het display van iPhone 7 maakt gebruik van dezelfde kleurruimte die je ook bij digitale bioscoopfilms aantreft. Wat je ziet, is dus merkbaar helderder. Zo wordt elke dag vanzelf een beetje mooier. Nog meer kleuren. Nog levensechter. Dankzij de nieuwe brede kleurweergave kan het Retina HD-display beelden weergeven in kleuren van bioscoopkwaliteit. Geen enkele andere smartphone doet het zo goed als het op kleuren aankomt. Kleuren worden veel preciezer weergegeven en alles op je scherm ziet er levensechter uit. Of je nu foto’s bekijkt van je geweldige nieuwe outfit of Live Photos van je verre reis, de kleuren worden zo nauwkeurig weergegeven dat alles bijna tastbaar wordt. 3D Touch. Nu nog handiger. Als je 3D Touch gebruikt, reageert je iPhone met subtiele tikjes. Je ziet dus niet alleen wat je met je vinger doet, maar je voelt het ook. In het nieuwe Retina HD-display van iPhone 7 is 3D Touch geïntegreerd,

Laatst bekende prijs: € 849.00

Bekijk alle Apple iPhone 7 Rood 256GB reviews