Apple iPhone 8 Plus 64GB Rood review

Apple iPhone 8 Plus 64GB Rood review

Gebruiker reviews Apple iPhone 8 Plus 64GB Rood

iPhone 8 Oogstrelend slim. Met iPhone 8 introduceren we een gloednieuw glazen design. De populairste camera ter wereld is nu nog beter, en de chip is de slimste en krachtigste ooit in een smartphone. Draadloos opladen gaat echt moeiteloos. En met augmented reality worden er dingen mogelijk die je eerder voor onmogelijk hield. iPhone 8. Een nieuwe generatie iPhone. Design Het sterkste glas in een smartphone ooit, zowel aan de voor- als achterkant. Een band van hoogwaardig aluminium in bijpassende kleur. Nieuwe uitvoeringen in spacegrijs, zilver en goud. Water en stofbestendig Met uiterste precisie gemaakt om bestand te zijn tegen water en stof. Draadloos opladen Dankzij de glazen achterkant kun je je device eenvoudig draadloos opladen. Twee formaten Nieuwe 4,7inch en 5,5inch Retina HDdisplays. Design Hoe maak je van ijzersterk glas een iPhone die je ook nog eens draadloos kunt opladen? Door een nieuw soort glas te ontwikkelen. Hem te verstevigen met een basis van lasergelast staal en een band van aluminium dat ook in de luchtvaart wordt gebruikt. En door hem tot op de micrometer waterbestendig te maken. Het sterkste glas in een smartphone ooit. De voor- en achterkant zijn voorzien van speciaal glas met een verstevigingslaag die maar liefst 50 procent dieper gaat. Het geheel wordt verder versterkt door de nieuwe stalen substructuur en een sterkere band van aluminium uit de 7000-serie dat ook in de luchtvaart wordt gebruikt. En dankzij de vetafstotende coating veeg je vlekken en vingerafdrukken moeiteloos weg. Drie nieuwe uitvoeringen. iPhone 8 is verkrijgbaar in drie nieuwe glazen uitvoeringen: spacegrijs, zilver en goud. Het gebruik van zes lagen inkt zorgt voor precies de juiste tinten, dekking en kleurdiepte. En de aluminium band in bijpassende kleur maakt het plaatje helemaal af. Stereospeakers met meer power en meer dynamiek. iPhone 8 heeft vernieuwde stereospeakers met een diepere bas en tot 25 procent meer volume. Dus zet je geluid gerust wat harder en geniet van beter klinkende muziek, video’s en telefoongesprekken via de speaker. Geavanceerde beveiliging. Eén vinger is genoeg. Met Touch ID is je vingerafdruk je wachtwoord. Je kunt er je iPhone mee ontgrendelen en ook inloggen bij je favoriete apps. Retina HDdisplay Hoe maak je een display dat zich beter aanpast aan je omgeving? Door gebruik te maken van lichtgevoelige technologie en een omvangrijk kleurenspectrum, zodat alles op je scherm er nog natuurlijker uitziet. True Tone. Maak het je ogen gemakkelijk. True Tone-technologie maakt gebruik van een geavanceerde omgevingslichtsensor om de witbalans op het scherm af te stemmen op de kleurtemperatuur van het licht om je heen. Daardoor zien afbeeldingen er op het display net zo natuurlijk uit als op papier, wat meer rust geeft voor je ogen. De meest accurate kleuren die er zijn. Of je nu je foto’s of een film bekijkt, aan het gamen bent of een nieuwsbericht leest, dankzij natuurlijke kleuren en hoog contrast ziet alles er scherp en schitterend uit. De brede kleurweergave en de meest accurate kleuren die er zijn maken je foto’s net zo levendig als in het echt. Camera’s Hoe maak je de populairste camera ter wereld nog beter? Met de introductie van een nieuwe sensor en de A11 Bionic-chip. Het maakt werken met de meest geavanceerde fotografietechniek kinderspel. En zorgt voor de mooiste foto’s en video’s. Daarnaast zijn de iPhone 8-camera’s gemaakt voor indrukwekkende augmented reality-ervaringen waar

Laatst bekende prijs: € 920.45

Bekijk alle Apple iPhone 8 Plus 64GB Rood reviews