Huawei smartphone Mate 20 Pro Zwart review

Gebruiker reviews Huawei smartphone Mate 20 Pro Zwart

Faster and smarter for longer
De nieuwe HUAWEI Mate 20 Pro is ’s werelds eerste smartphone met de Kirin 980 DUAL-AI chipset, die het toestel extra snel én slim maakt. De HUAWEI Mate 20 Pro is uitgerust met een Leica Triple Camera met ultragroothoeklens en kent een batterijduur van tot wel twee dagen lang. Het toestel is draadloos op te laden, bevat meer AI toepassingen dan ooit tevoren, heeft een in-screen fingerprintscanner en een indrukwekkende 4200mAh batterij. Met de HUAWEI Mate 20 Pro kent de menselijke verbeelding geen grenzen.
Iconisch ontwerp
Aan de achterzijde van de HUAWEI Mate 20 Pro vormt de Leica Triple Camera samen met de flitser een iconisch vierkant. Dit symmetrisch ontworpen toestel is een meesterwerk gesmeed van 3D-glas met vloeiende lijnen, een smalle bezel en een naadloze rand. De speciale glasstructuur die de kleuren van het toestel reflecteren, is antislip en vingerafdrukbestendig. Een 6.39 inch OLED scherm laat beelden scherp, helder en levensecht zien. En met een water- en stofdichtheid van IP68 is morsen, spatten of nat worden geen probleem voor deze smartphone.
’s Werelds eerste smartphone met DUAL-AI chipset
De HUAWEI Mate 20 Pro is ’s werelds eerste smartphone met de speciaal door HUAWEI ontwikkelde Kirin 980 DUAL-AI chipset. Deze chipset verbetert de snelheid van het toestel en zorgt voor efficiënter gebruik van de energie. De Kirin 980 bestaat uit twee delen, waarbij de ene helft zorgt voor AI toepassingen en de andere helft zich richt op het besturingssysteem, wat deze smartphone sneller maakt met een langere batterijduur.
Leica Triple Camera met ultragroothoeklens en Cinema Modus
De nieuwe door AI aangedreven Leica Triple Camera van de HUAWEI Mate 20 Pro is adembenemend. Er is een 40MP grote RGB lens om details vast te leggen, een 8MP telelens voor in de verte en een geheel nieuwe 20MP Leica Ultragroothoeklens die perfect is voor landschapsfoto’s én micro-opnames. Deze ultragroothoeklens stelt je in staat extreme close-up foto’s te maken op een afstand van slechts 2,5cm. Daarnaast kun je met de Cinema Modus HDR filmen in de klassieke 21:9 filmverhouding.
Meer geavanceerde mobiele AI toepassingen
De HUAWEI Mate 20 Pro zit vol met AI toepassingen die het leven van de gebruiker makkelijker maken. Zo heb je met HiVision een encyclopedie in je broekzak. Op vakantie is dit toestel een persoonlijke reisgids die beroemde schilderijen en bekende gebouwen herkent. Richt je het toestel op eten, dan weet HiVision je te vertellen hoeveel calorieën de maaltijd bevat. De camera herbergt meerdere AI functies. Met AI Spotlight Reel is het mogelijk afzonderlijke videohoogtepunten te maken van elke persoon in beeld. Dat maakt het heel makkelijk om alle beeldmateriaal te delen met daarop die ene speciale vriend of vriendin. Met AI Portrait Colour film je in real time met diverse filters. Zo kan de camera de mensen op de voorgrond in kleur weergeven, terwijl de achtergrond in grijstinten wordt weergegeven.
Een krachtige 4200mAh batterij voor tot wel twee dagen lang en wireless charging optie
De HUAWEI Mate 20 Pro heeft een uiterst krachtige batterij van 4200mAh. In combinatie met het efficiënte gebruik van de DUAL-AI chipset, kan het toestel daarmee tot wel twee dagen lang gebruikt worden. Met de 40W HUAWEI SuperCharge™ 2.0 is deze smartphone in een mum van tijd weer opgeladen. In slechts een half uur tijd laadt de batterij op van nul naar 70%! En voor puur gebruiksgemak, kan de Mate 20 Pro ook draadloos opgeladen worden.
In-screen fingerpint en 3D Face Unlock
De HUAWEI Mate 20 Pro zet een nieuwe standaard als het gaat om veiligheid en privacy. Het toestel heeft een drukgevoelig scherm (Dynamic Pressure Sensing) voor een in-screen fingerprint. Eenvoudigweg jouw vinger drukken op het scherm zorgt ervoor dat het toestel razendsnel ontgrendelt. Ook wordt met de 3D Depth Sensing Camera, die meer dan 30.000 punten detecteert, de gebruiker herkend en open je

Laatst bekende prijs: € 995.00

Bekijk alle Huawei smartphone Mate 20 Pro Zwart reviews