Huawei smartphone P10 LITE GOUD review

Huawei smartphone P10 LITE GOUD review

Gebruiker reviews Huawei smartphone P10 LITE GOUD

De Huawei P10 Lite is een krachtige smartphone met een zeer vriendelijk prijskaartje. Het grote beeldscherm en de 12 Megapixel rear facing camera maken dit toestel de ideale keuze om dagelijks overal van op de hoogte te blijven en je leven vast te leggen.
De Huawei P10 Lite biedt alles wat je zoekt
Ondanks het feit dat het toestel de toevoeging lite heeft meegekregen van fabrikant Huawei, is de P10 lite een echte krachtpatser die je alle functionaliteit biedt die je dagelijks nodig hebt. De door Huawei zelf ontwikkelde octa core Kirin 658 is samengesteld uit een quad core 2,1 Ghz en een quad core 1,7 Ghz processor, die samen meer dan voldoende snelheid leveren voor intensief dagelijks gebruik. Of je nu wilt gamen, je dagelijkse leven op Instagram wilt delen of onderweg naar je werk het nieuws wilt door nemen, met dit model van Huawei staat niks je nog in de weg.
Twee camera's met hoge resolutie en een vingerafdruk-scanner
De camera aan de achterzijde van de Huawei P10 Lite heeft een resolutie van 12 Megapixel. Door deze hoge resolutie kun je haarscherpe foto's schieten en met de camera app zijn ze bovendien uitstekend te bewerken. De front facing camera beschikt over 7 Megapixel, dus ook je selfies zijn van een perfecte kwaliteit. In combinatie met de snelle Kirin processor heb je altijd de ideale camera bij de hand om snel een foto of video te maken.Het vaste interne geheugen van de Huawei P10 Lite is 32 Gigabyte en hij is voorzien van 4 Gigabyte razendsnel RAM-geheugen. Om er zeker van te zijn dat je je foto's kunt blijven opslaan op je toestel, is hij voorzien van een uitbreidingsmogelijkheid voor een externe SD-card tot maximaal 256 Gigabyte. Met de fingerprint scanner die aan de achterzijde van het toestel is geplaatst hoef je je nooit meer zorgen te maken dat iemand er met je data en foto's vandoor gaat. Bovendien ontgrendel je je telefoon zeer snel zonder een pincode in te hoeven voeren.
Toegang tot Google Play met Android 7.0
Met het recente besturingssyteem Android 7.0, ook wel Nougat genoemd, ben je ervan verzekerd dat je de laatste apps kunt draaien op je telefoon. Bovendien beschik je met deze versie van Android over uitstekende beveiliging van je gegevens en zorgt het voor een duidelijke verbetering van de accuduur. Met een standby-tijd van maximaal 575 uur en een de 3000 mAh batterij haal je met gemak een volle dag gebruik op dit toestel. Ook voor mensen die regelmatig in het buitenland verblijven, of als je de telefoon zowel zakelijk als priv├ę wilt gebruiken is de Huawei P10 Lite een perfecte oplossing. Hij is namelijk uitgerust met een dual simcard houder, waardoor je nooit meer met twee telefoons hoeft te slepen. Bestel je Huawei eenvoudig en snel online. Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om online je vraag te stellen aan een van onze adviseurs.

Laatst bekende prijs: € 259.00

Bekijk alle Huawei smartphone P10 LITE GOUD reviews