Samsung smartphone Galaxy S7 (Zilver) review

Gebruiker reviews Samsung smartphone Galaxy S7 (Zilver)

De Samsung S7 introduceert nieuwe features waar je straks niet meer zonder kan. Vorm en functie zijn nu samengevoegd en de S7 verandert de manier waarop jij je ervaringen en herinneringen deelt en verlegt de grenzen van wat een telefoon allemaal kan doen.DesignEr zijn geen concessies gedaan bij het ontwerpen van de Samsung Galaxy S7. Het resultaat is ongekende bruikbaarheid waarbij geavanceerde functies zijn gecombineerd met een naadloos gestroomlijnde vormgeving. De Samsung Galaxy S7 is gewoon prachtig om te zien en fantastisch om te gebruiken. Elk aspect van het design, van de natuurlijk vloeiende lijnen en de dubbel gewelfde achterkant tot de geringe dikte, draagt bij aan een greep die zo prettig is dat je nooit meer wilt loslaten.Water- en stofbestendigMet de Galaxy S7 hoef je je geen zorgen te maken over vochtige oppervlakken voor je smartphone. Je kunt games spelen in het zwembad, selfies plaatsen op het strand en een taxi bellen in de regen. De USB-poorten en oortelefoonaansluitingen blijven open dus jouw Galaxy S7 geeft geen gedoe met extra dopjes of kapjes.*Kan tot 30 minuten in 1,5 meter water worden ondergedompeld.Cameraprestaties bij weinig lichtHet echte leven speelt zich af onder alle mogelijke lichtomstandigheden en je zou in staat moeten zijn foto's te maken zonder te hoeven nadenken over de verlichting of het ontbreken hiervan. De helderdere F1,7 lens en de grotere 1,4 µm pixels op de beeldsensor vangen zoveel meer licht op dat je foto's er gewoon scherp en gedetailleerd uitzien.Dual PixelIedere pixel in de beeldsensor heeft twee fotodiodes in plaats van een, wat betekent dat de S7 net zo snel en precies kan focussen als je eigen ogen.Echt serieus gamenMobile gaming is nu een stuk aantrekkelijker. Zelfs games met de zwaarste grafische belasting draaien soepeltjes en met aanzienlijk minder vertraging, terwijl ook de batterij veel langer meegaat. Als de gemoederen in de game verhit raken, wordt je telefoon niet zo snel heet, zodat jij je hoofd koel kunt houden en winnen. En aangezien de Samsung Galaxy S7 de eerste smartphone is die de Vulkan API ondersteunt, onderga je de effecten bij het spelen van games die zijn ontwikkeld met de API met extra kracht.Grote geheugenuitbreidingMet microSD-ondersteuning heb je de optie opslagcapaciteit uit te breiden als dat nodig is. Je hoeft nu echt heel lang geen bestanden, foto's of video's te verwijderen.Langere werkduur batterijDe Galaxy S7 heeeft een grote 3000 mAh batterij waarmee je urenlang favoriete tv-programma's kunt bekijken en muziek kunt beluisteren. De aangepaste CPU en uiterst geavanceerde GPU zorgen ervoor dat het volledige potentieel van de batterij wordt benut. Draadloos opladen is duidelijk de gemakkelijkste manier om je telefoon van stroom te voorzien. Je legt de telefoon neer en deze begint met opladen. Het is de hoge snelheid van draadloos opladen met je Galaxy S7 die dit proces tot zo'n fantastische ervaring maakt.Altijd ingeschakeld schermJe kunt in een oogopslag informatie bekijken zonder je smartphone uit de slaapstand te halen. En het toestel is slim genoeg om automatisch het scherm uit te schakelen als het in je binnenzak of tas zit, als het ondersteboven ligt of als de batterij bijna leeg is.

Laatst bekende prijs: € 449.00

Bekijk alle Samsung smartphone Galaxy S7 (Zilver) reviews