Samsung smartphone J5 2017 (Zwart) review

Gebruiker reviews Samsung smartphone J5 2017 (Zwart)

Samsung smartphone J5 2017
Wanneer je op zoek bent naar een toestel dat beschikt over de nieuwste versie van Android, de 7.0 Nougat, heb je met deze Samsung het goede model gevonden. Het toestel is uitgerust met een vingerafdrukscanner en heeft een werkgeheugen van 2 gigabyte.
Maak kennis met Android 7.0 Nougat
Het besturingssysteem van deze Samsung geeft de smartphone weer nieuwe mogelijkheden. Zo is het onder andere mogelijk om met een nieuwe knop alle apps tegelijk te sluiten en zijn er nieuwe notificaties om nog sneller berichten te kunnen sturen. De mapjes hebben een ander ontwerp gekregen en er kunnen, dankzij de splitscreenmodus, zelfs twee apps tegelijk getoond worden.
Ontgrendel de smartphone met jouw vingerafdruk
Onder het scherm van de smartphone is een vingerafdrukscanner geplaatst die gebruikt kan worden om jouw vingerafdruk te scannen. Na het scannen en opslaan van deze afdruk, kun je de smartphone zo instellen dat deze alleen met jouw vinger te ontgrendelen is.
Maak de mooiste foto's en bewaar ze op jouw smartphone
De Samsung J5 2017 zwart is voorzien van een camera met 13 megapixel. Dit uit zich in foto's en video's die gezien mogen worden. De camera aan de voorkant is ook een 13-megapixelcamera, waardoor ook de selfies van prima kwaliteit zullen zijn. Beide camera's zijn voorzien van een flitser, zodat alle opnames nooit te donker kunnen uitvallen. Het toestel heeft een opslaggeheugen van 16 gigabyte en een werkgeheugen van 2 gigabyte. Wanneer je veel foto's of andere bestanden op jouw telefoon wilt bewaren, is het een optie om het opslaggeheugen uit te breiden door middel van een microSD-geheugenkaart. Dit kaartje kun je apart aanschaffen en is vervolgens erg gemakkelijk in de telefoon te plaatsen. De aanwezige Exynos 7870-chipset kan dankzij de combinatie met het werkgeheugen van 2 gigabyte ook het installeren en afspelen van de 'zwaardere apps' aan. Apps als Facebook en Instagram zijn dankzij deze combinatie van de chipset en het werkgeheugen zonder problemen te gebruiken.
Laag energieverbruik waardoor je minder hoeft op te laden
Het toestel is voorzien van een 3000 mAh batterij. Naast deze batterij heeft het toestel een Exynos 7870-chipset. Deze chip zorgt voor een laag energieverbruik, waardoor het toestel lang te gebruiken is voordat er sprake is van een lege batterij.
Metalen behuizing met een mooi, slank design
Het toestel heeft een AMOLED-beeldscherm van 5.2 inch waarmee kleuren en contrasten prachtig worden weergegeven. Daarnaast is de Full HD-resolutie van het scherm zeer geschikt voor het bekijken van films en series in Full HD. De verschillende functies en mogelijkheden van deze telefoon liggen prima in verhouding met de prijs van het toestel. Behalve de mogelijkheid om te genieten van uiteenlopende functies, mag ook de metalen behuizing van het toestel zeker gezien worden. Het mooie, slanke ontwerp ligt daarnaast goed in de hand. Dit maakt van de Samsung J5 2017 zwart een prima toestel dat garant staat voor veel gebruiksplezier.

Laatst bekende prijs: € 219.00

Bekijk alle Samsung smartphone J5 2017 (Zwart) reviews