LG monitor 24UD58-B review

LG monitor 24UD58-B review

Gebruiker reviews LG monitor 24UD58-B

Realistische game-ervaring De LG Ultra HD 4K-monitor op basis van IPS biedt een ongekend nauwkeurige beeldkwaliteit zonder storingen. Daardoor zijn de games levensechter dan ooit. Eindelijk is er een game-ervaring waarin je écht wordt meegezogen. Heldere en levendige gamescènes dankzij FreeSync Dankzij FreeSync kun je elke kwalitatieve game spelen zonder de schermhaperingen en -schokken die optreden wanneer de framesnelheid van de videokaart en de vernieuwingsinterval van het beeldscherm verschillen. Hoogwaardige gamefuncties Black Stabilizer meet de donkerste beelden en maakt ze helderder. Laat je dus nooit meer verrassen door vijanden die zich verbergen in de schaduw. Dankzij Dynamic Action Sync kun je bovendien sneller vijanden aanvallen met minder vertraging. Optimale instellingen voor jouw favoriete games De gamemodus bestaat uit de FPS- en RTS-modi en een aangepaste modus. Daardoor beschik je altijd over een persoonlijke game-ervaring waarin je de instellingen kunt aanpassen en optimaliseren voor je geselecteerde game. Perfecte beelden bewerken De LG Ultra HD IPS-monitor biedt niet alleen een grotere werkruimte, maar ook nauwkeurigere beelden met meer details. Gemakkelijke schermbediening Zet de beeldscherminstellingen met een paar muisklikken naar je hand. Je werkruimte opsplitsen Gebruik de Screen Split-functie om je beeldscherm op te delen in meerdere secties voor verschillende taken door de grootte van de vensters op het scherm aan te passen. De geavanceerde opties bevatten nu 4 soorten PIP-modi (Picture-in-Picture) met 14 opties. Professionele werkomgevingen waren nog nooit zó efficiënt. Verfijnde esthetiek Geniet van vlakheid en degelijkheid in een gebogen constructie. De pracht van ArcLine biedt meerwaarde op zichzelf.

Laatst bekende prijs: € 269.00

Bekijk alle LG monitor 24UD58-B reviews