Linksys router Velop AC2200 review

Linksys router Velop AC2200 review

Gebruiker reviews Linksys router Velop AC2200

Linksys Velop AC2200 WHW0301-EU Linksys Velop is een modulair Wi-Fi mesh systeem van diverse “knooppunten” gebouwd voor uitzonderlijke Wi-Fi-dekking in uw gehele huis. Het instellen kost maar een paar minuten en daarna kunt u gezieten van een vlekkeloze, ultrasnel en sterk signaal. Tri-Band Wi-Fi oplossing voor zeer hoge snelheden Velop werkt met dynamische tri-band-technologie en biedt hogere snelheden dan de concurrentie door gebruik te maken van drie Wi-Fi-banden. Elke band is afgestemd voor een optimale taakverdeling om overal in huis de beste Wi-Fi-prestaties te leveren. Of u nu 4K-video's wilt streamen of aan het gamen of videochatten bent, Velop levert uitzonderlijk snelle Wi-Fi voor optimale prestaties, zelfs wanneer er meerdere Wi-Fi-apparaten verbonden zijn. Modulaire Wi-Fi oplossing die zich aanpast aan uw behoeften Het modulaire ontwerp werkt goed in alle woningen en situaties. Elke Velop-node is een krachtig tri-band internet-verbindingspunt dat de Wi-Fi-dekking in en rond uw woning uitbreidt. Stadswoning? Boerderijstijl? Baksteen of staal? Voeg gewoon extra nodes toe om problemen met muren, het bereik of meerdere verdiepingen te verhelpen. Stijlvolle, compacte vormgeving Velop is ontworpen voor optimale Wi-Fi-prestaties. De mooie strakke vormgeving maakt Velop-nodes ook geschikt om ze in het zicht en uit de buurt van obstakels te plaatsen voor de beste Wi-Fi-beleving in huis. De compacte Velop-node is gemakkelijk overal in huis neer te zetten en neemt 88% minder ruimte in beslag dan traditionele routers. Het torenontwerp maakt verticale plaatsing van de antenne mogelijk voor een betere verspreiding van het Wi-Fi-signaal door uw hele huis. Bovendien is de node voorzien van een kabelbeheersysteem dat is ontworpen om aangesloten kabels te verbergen en uw huis netjes te houden. Altijd en overal uw Wi-Fi thuisnetwerk aanpassen en beheren Met de Linksys App op een smartphone of tablet kunt u uw Wi-Fi-thuisnetwerk ook op afstand heel eenvoudig beheren en controleren.

Laatst bekende prijs: € 229.00

Bekijk alle Linksys router Velop AC2200 reviews