Sony Bundel XDR-S41D + MDR-ZX220BT review

Gebruiker reviews Sony Bundel XDR-S41D + MDR-ZX220BT

Exclusief bij Expert en alln deze week van 10 februari tot en met 18 februari 2018: profiteer van spectaculair bundelvoordeel! Deze bundel bevat een Sony XDR-S41D zwart en een Sony MDR-ZX220BT zwart. U koopt deze bundel voor slechts 113,-! Profiteer mee!
Met de XDRS41DB wekkerradio van Sony begint u de dag goed. Met de twee krachtige, compacte stereospeakers en vijf voorkeursstations -zowel FM als DAB- creert u eenvoudig de juiste wekstand. Het scherm toont informatie over het radiostation en het programma. De radio werkt op netstroom of op 4 AA batterijen. Wakker worden met uw favoriete muziek of radioprogramma is de beste manier om de dag goed te beginnen. Via de wake-up- en sleeptimer schakelt het programma op het juiste moment in- of uit.
Stream uw favoriete nummers draadloos via Bluetooth met de Sony MDR-ZX220BT. Koppel uw smartphone of tablet met deze Bluetooth-hoofdtelefoon om daarna rechtstreeks via uw apparaat van uw muziek te genieten en zelfs de afspeellijsten en het volume te bedienen. Met Near Field Communication-technologie (NFC) behoren ingewikkelde instellingen tot het verleden. U hoeft alleen even uw compatibele NFC-apparaten tegen de N-markering op de behuizing te houden voor een snelle, probleemloze verbinding, en u bent klaar voor het streamen van uw inhoud via Bluetooth. Geen NFC? Geen probleem. U kunt nog altijd handmatig verbinding maken met Bluetooth via het menu met instellingen van uw apparaat. Hoor alle details in uw favoriete nummers dankzij de domedrivers van 30 mm, die zorgen voor een dynamisch geluid in compacte, lichtgewicht units. Bel en geef spraakopdrachten op, ook als uw telefoon veilig in uw zak of tas zit. Neem deze hoofdtelefoon overal mee naartoe. Door het zwenkbare, opvouwbare ontwerp kunt u de hoofdtelefoon makkelijk opbergen als u hem niet gebruikt of als u op reis bent. De oorschelpen kunnen plat worden gevouwen zodat ze gemakkelijk in een koffer of tas passen. Luister de hele dag door naar uw nummers. De ingebouwde lithium-ion-batterij levert ongeveer 8 uur stroom (afhankelijk van uw muziekinstellingen) en is oplaadbaar via micro-USB.

Laatst bekende prijs: € 113.00

Bekijk alle Sony Bundel XDR-S41D + MDR-ZX220BT reviews