TomTom Spark3 Cardio + Music (Large) Zwart review

Gebruiker reviews TomTom Spark3 Cardio + Music (Large) Zwart

Ingebouwde hartslagmeter Bekijk je hartslag op je pols met de ingebouwde hartslagmeter. Geen borstband nodig. Opslag voor meer dan 500 nummers (3 GB) Train met muziek, niet met je telefoon. GPS-tracking Tijd. Afstand. Snelheid. Tempo. Routes. Livestatistieken terwijl je bezig bent. 24/7 activity tracking Registreer gedurende de dag je hartslag, stappen, actieve minuten en verbrande calorie├źn. MultiSport-modus Houd je prestaties voor alle sporten bij. Hardlopen. Fietsen. Zwemmen. Loopband. Fitness. Indoor fietsen en meer. Routeverkenning Vind altijd je weg terug en verken nieuwe routes. Modus voor indoor training Volg je prestaties op de loopband of in de sportschool. Perfecte pasvorm Kies een large of small horlogebandje zodat het perfect om jouw pols past. Verwisselbare horlogeband Pak de horlogeband die bij je outfit of bij je stemming past. Draadloze synchronisatie Synchroniseer je horloge draadloos met je favoriete work-outapps. Waterbestendig tot 40 m (5 ATM) Nat worden mag. Doe een work-out, ongeacht het weer, of duik het zwembad in. Racemodus Kies een van je eerdere work-outs om tegen te racen. Intervaltraining Verbeter je snelheid en conditie met aangepaste actie/rust-sessies. Delen op sociale media Vier je prestaties met vrienden. Deel je work-outs online. Lange gebruiksduur De batterij gaat tot wel 11 uur mee bij tracking via GPS. Automatische slaaptracking Meet je slaappatronen en kijk of je voldoende slaapt. 5 hartslagtrainingszones Train in vijf verschillende hartslagzones en zie sneller resultaten. Compatibiliteit met telefoon Je kunt met iedere telefoon een TomTom MySports-account aanmaken om je statistieken te zien, doelstellingen in te voeren en je voortgang op je computer te bekijken. Als je telefoon geschikt is, kun je ook de TomTom MySports-app downloaden en gebruiken, je gegevens via Bluetooth synchroniseren, je statistieken zien, doelstellingen invoeren en je voortgang op je telefoon bekijken.

Laatst bekende prijs: € 209.00

Bekijk alle TomTom Spark3 Cardio + Music (Large) Zwart reviews