Canon spiegelreflexcamera EOS1300D BODY review

Gebruiker reviews Canon spiegelreflexcamera EOS1300D BODY

Geweldige foto's maken én delen met deze nieuwe Canon spiegelreflex camera EOS 1300D BODY
Deze camera laat je prachtige foto's maken waar je al je creativiteit in kunt uiten. Ook video's worden adembenemend dankzij Full HD. Met 18 Megapixels weet je zeker dat elke shot van de hoogst mogelijke kwaliteit is. Foto's en video's delen is bovendien nog nooit zo gemakkelijk geweest. Het beste uit je beelden halen doe je met dit toestel.
Elk detail haarscherp vastleggen
De Canon EOS 1300D helpt je om je fotografische talent optimaal te benutten. Elke foto wordt uniek dankzij de nieuwste technologie in deze spiegelreflex camera. De 18 Megapixel sensor van APS-C formaat laat je elk detail vangen op foto's. Ook bij weinig licht kun je sfeervolle beelden maken. De flits heb je minder nodig door de grote ISO gevoeligheid in dit toestel. Voor portretfoto's kan je kiezen voor een achtergrond die in lichte mate onscherp is, zodat de nadruk op het portret op de voorgrond komt te liggen. Wat je ook fotografeert, de DIGIC 4+ processor legt kleuren precies vast zoals jij ze in het echt hebt gezien.
Deel je beelden met de wereld
Unieke beelden zijn de moeite waard om te delen. Met deze Canon wordt dat heel gemakkelijk. Je camera verbinden met je Android smartphone of tablet kan moeiteloos dankzij NFC (Near Field Communication) technologie en de Camera Connect app. Via Wi-Fi kun je beelden rechtstreeks delen met wie je maar wilt. Ook kan je met Wi-Fi verbinding leggen met iOS apparaten zoals je iPhone, of apparaten zonder NFC. Zo kan je waar je ook bent foto's en video's sharen. Voor thuis is er het Canon Connect Station CS100. Plaats de camera in de standaard en toon jouw unieke beelden op je tv of social media. Via het station kun je ook direct een back-up in de cloud maken, bijvoorbeeld met Irista.
Een allround topmodel voor elke fotograaf
Deze camera is een allround model wat op alle vlakken hoog scoort. Van hobby fotograaf tot professioneel YouTube vlogger: de Canon EOS 1300D helpt je om je beelden naar een hoger niveau te tillen. Leef je uit met de creatieve filters die geïntegreerd zijn in de camera. Je foto's worden nog unieker met een filter wat past bij de foto, bijvoorbeeld miniature, korrelig zwart wit of toy camera. Maak video's met bioscoopkwaliteit en ontdek de spiegelreflex camera controle over scherptediepte voor een haarscherp onderwerp en een zachte achtergrond. De camera heeft alles in huis om jou de volledige controle te geven over elk detail of je juist een handje te helpen. Met de Scene Intelligent Auto functie en het gebruiksvriendelijke design kan iedereen direct aan de slag. Met de Canon spiegelreflex camera EOS 1300D BODY haal je het beste uit je fotografie. Geniet van de schitterende beelden die je hebt gemaakt en deel unieke foto's en video's met al je vrienden via Wi-Fi of link de camera aan je smartphone.

Laatst bekende prijs: € 294.00

Bekijk alle Canon spiegelreflexcamera EOS1300D BODY reviews