Canon spiegelreflexcamera EOS750D 18-55MM review

Gebruiker reviews Canon spiegelreflexcamera EOS750D 18-55MM

Til je foto's moeiteloos naar een hoger niveau met de nieuwste DSLR-technologie en de modus Scene Intelligent Auto. Leg moeiteloos verbluffende beelden vast met de nieuwste DSLR-technologie met standaard en creatieve modi, waarmee je zelf kunt bepalen hoeveel controle je wilt. Ontdek creatieve opnamehoeken en gebruik de eenvoudige, intuïtieve toegang tot de bedieningselementen via het 3,0 inch (7,7cm) variangle LCD-touchscreen.Geavanceerde technieken voor de mooiste opnamesDe EOS 750D beschikt over een intelligente zoeker waarmee je profiteert van een enorm verbeterde opname-ervaring. Als je door de zoeker kijkt, kun je gemakkelijker het scherpstelpunt en eventueel actieve AF-gebieden zien. Ook de opname-informatie wordt duidelijk weergegeven.Maak levendige, gedetailleerde opnamen met een hoge resolutie met een beter dynamisch bereik, minder ruis en uitstekende controle over de scherptediepte, dankzij een 24,2 Megapixel APS-C-sensor.Volg snelle bewegingen, dankzij een snel en nauwkeurig autofocussysteem met 19 cross-type AF-punten. Een krachtige DIGIC 6-processor zorgt voor opnamen met volledige resolutie bij 5 fps, zodat je nooit meer dat beslissende moment mist. Maar ook bij weinig licht maak je zonder flitser foto's van gedenkwaardige momenten, dankzij een groot ISO-gevoeligheidsbereik van ISO 100-12.800 (uitbreidbaar tot ISO 25.600). Bekijk en deel je foto’s gelijk met anderenMet Wi-Fi en NFC maak je snel verbinding breng je foto's en video's over naar compatibele smartphones, tablets en printers of het Canon Connect Station, voor eenvoudig delen naar je sociale netwerken. Bovendien kun je je camera op afstand bedienen via een smartphone of tablet met de Canon Camera Connect-app.Prachtige HD-video’s van bioscoopkwaliteit  Maak prachtige, gedetailleerde Full HD-video's van bioscoopkwaliteit, dankzij DSLR-controle over scherptediepte. Met een MP4-indeling maak je video’s voor sneller online delen en eenvoudiger overbrengen naar andere apparaten. Voor eenvoudige Full HD-video's van bioscoopkwaliteit is er de Hybrid CMOS AF III functie, voor het volgen van bewegingen en gemakkelijk scherpstellen van het ene onderwerp naar het andere.

Laatst bekende prijs: € 499.00

Bekijk alle Canon spiegelreflexcamera EOS750D 18-55MM reviews