Nikon systeemcamera NIKON1 J5+ 10-30MM (wit) review

Gebruiker reviews Nikon systeemcamera NIKON1 J5+ 10-30MM (wit)

Nikon 1 J5 met 10-30mm PD-zoom Onderscheid u van de rest met de superhandzame Nikon 1 J5-systeemcamera. Maak schitterende opnamen van 20,8 megapixels en neem ultrascherpe 4K-video op. Dankzij hogere opnamesnelheden dan die van D-SLR-camera's mist u geen enkel moment. Met zijn grote CMOS-sensor en verwisselbare 1 NIKKOR-objectieven laat de Nikon 1 J5 uw fotografische resultaten tot ongekende hoogten stijgen. Geniet van de vrijheid om probleemloos opnamen te maken bij weinig licht. Met continue AF in de stand Sport legt u de actie met gemak scherp vast met een snelheid van 20 bps. Neem uitgebreide reisverslagen op met een resolutie van 4K of profiteer van de snelheid van de camera om dramatische filmopnamen in slow motion vast te leggen. Ga creatief aan de slag met het kantelbare touchscreen en de handmatige instellingen en deel elke fraaie opname gemakkelijk via uw smartapparaat. Geavanceerde beeldkwaliteit Laat smartphonekiekjes ver achter u met verbluffend fraaie beelden van 20,8 MP. Met zijn grote CMOS-sensor en 1 NIKKOR-objectieven brengt de Nikon 1 J5 uw creatieve ideeën optimaal tot uiting. Sneller dan D-SLR-camera's Dankzij de opnamesnelheid van 20 bps en continue autofocus kan de handzame Nikon 1 J5 opnamen maken van acties die een D-SLR wellicht zou missen. Leg alles scherp vast en mis geen enkel moment met de stand Sport. Volledige controle De standknop voor de PSAM-standen, de instelschijf en de Fn-knop bieden u dezelfde controle als bij een D-SLR-camera. Ontdek uw creatieve kant en leg geïnspireerde beelden levendig vast zoals u wilt. Spannende 4k-films Neem monumentale films op met een ultrascherpe 4K-resolutie. Rek de tijd uit en verhoog het dramatisch effect met vloeiende intervalfilms en HD-films in slow motion. Leg tijdens het filmen buitengewone foto's vast. Delen en indruk maken Deel elke schitterende opname met gemak. Met de Wi-Fi- en NFC-functie van de Nikon 1 J5 kunt u foto's van hoge kwaliteit sneller dan ooit tevoren via uw smartapparaat uploaden. Spectaculaire resultaten Profiteer van een ongekend hoge beeldkwaliteit bij elk beeld, van beelden met zeer weinig licht tot beelden met een artistiek onscherp gemaakte achtergrond. Dankzij een CX-formaat sensor die vier maal groter is dan de sensor van de meeste compactcamera's blinkt de Nikon 1 J5 uit in elke opnamesituatie. Eigen stijl Met zijn fraaie uiterlijk straalt de Nikon 1 J5 een echt gevoel voor stijlvol fotograferen uit. Doordat de knoppen perfect zijn geplaatst, kunt u opnamen maken zonder uw onderwerp uit het oog te hoeven verliezen. Grepen aan de voor- en achterzijde zorgen ervoor dat u de camera stevig kunt vasthouden. Bediening via kantelbaar touchscreen Maak met gemak intrigerende foto's en films. Tik op het gevoelige touchscreen om scherp te stellen, opnamen te maken en belangrijke instellingen aan te passen. Kantel de monitor omlaag of omhoog om opnamen vanuit ongebruikelijke hoeken te maken of om creatieve zelfportretten te maken. 1 Nikkor De beste objectieven produceren de beste beelden en 1 NIKKOR-objectieven zijn van uitzonderlijke kwaliteit. U hebt de beschikking over een uitstekende selectie van lichtsterke objectieven met een vaste brandpuntsafstand, superteleobjectieven en extragroothoekobjectieven, zodat u elk soort onderwerp scherp en nauwkeurig kunt vastleggen. Elk objectief is geoptimaliseerd voor filmopnamen en elk objectief is zeer handzaam, waardoor het Nikon 1-systeem zich werkelijk onderscheidt van andere camerasystemen. Opmerkelijk fraaie beelden: Ervaar de perfecte balans van snelheid, beeldkwaliteit en handzaamheid. Met een beeldsensor die vier maal groter is dan die van de meeste compactcamera's biedt de Nikon 1 J5 u de vrijheid om schitterende opnamen te maken.

Laatst bekende prijs: € 430.00

Bekijk alle Nikon systeemcamera NIKON1 J5+ 10-30MM (wit) reviews