Lenovo tablet TAB 3 PLUS 32GB (zwart) review

Gebruiker reviews Lenovo tablet TAB 3 PLUS 32GB (zwart)

Lenovo Tab3 10 Plus Werk op een productieve en veilige manier op de Lenovo Tab3 10 Plus, de slimste keuze voor professionals. Zakelijke functies helpen u bij het uitvoeren van uw werk, en IT-beheerders zijn dol op het feit dat hij is geoptimaliseerd voor zakelijke mobiliteit, met functies voor mobiel apparaatbeheer en robuuste beveiligingsfuncties. Android™ for Work Android for Work geeft u een speciaal werkprofiel met ingebouwde beveiliging, beheer en ondersteuning voor applicaties. De hardwareversleuteling en remote policy control zorgen ervoor dat de Tab3 10 Plus volledig is beveiligd. Geschikt voor zakelijk gebruik Of je nu onderweg bent of op een werklocatie, de Tab3 10 Plus kan tegen een stootje. Hij is spetter- en stofbestendig, evenals krasbestendig, dankzij het Gorilla® Glass-beeldscherm. Camera´s van hoge kwaliteit De Tab3 10 Plus maakt foto's van hoge kwaliteit met de 8 MP-camera aan de achterkant, en de 5 MP-camera aan de voorkant is geweldig voor videoconferencing. Tegelijkertijd opladen en synchroniseren De USB On-the-Go-poort van de Tab3 10 Plus zorgt ervoor dat u altijd uw apparaat tegelijkertijd kunt opladen en synchroniseren. Ondersteuning voor y-connectors (stroom en data), evenals USB 2.0-kaartlezers, toetsenborden, muizen en RJ45-connectors, zorgen ervoor dat uw tablet nóg meer kan. Ontgrendelen via gezicht Genoeg van het invoeren van wachtwoorden? Dankzij de functie voor het ontgrendelen van de Tab3 10 via uw gezicht hoeft u alleen uw gezicht voor de voorste camera te houden om uw apparaat te ontgrendelen. Deze functie ondersteunt meerdere gebruikers.

Laatst bekende prijs: € 229.00

Bekijk alle Lenovo tablet TAB 3 PLUS 32GB (zwart) reviews