Alcatel A3 zwart review

Alcatel A3 zwart review

Gebruiker reviews Alcatel A3 zwart

Vanaf het metalen frame tot de getextureerde covers en uit-toets zorgt de A3 voor een frisse look. Geniet van een ongelooflijk slanke ontwerp, speciaal om maximaal comfort en stijl te bieden. Krijg een uitstekende ervaring, dankzij een prachtige HD-scherm, samen met geweldige selfie functies en geavanceerde vingerafdruk functies. En dit alles tegen een ongelooflijke waarde!Scherm en geheugenDe telefoon heeft een 5 inch IPS HD beeldscherm met een resolutie van 1280X720 pixels met een grote kijkhoek. Zo kunt u gemakkelijk filmpjes en fotos laten zien aan grote groepen vrienden. Hij is volledig gelamineerd en uw telefoon werkt met vingerafdruk herkenning. Zo kunt u niet alleen uw telefoon beveiligen en ontgrendelen met uw vingerafdruk maar u kunt tot 5 verschillende apps openen met 5 verschillende vingers vanuit het vergrendelscherm. Zo heeft u sneller toegang tot de app die u nodig heeft en het is nog eens veilig ook! De telefoon heeft 1,5gb RAM en 16GB opslag geheugen. U kunt hem uitbreiden met en microSD kaar tot 32GB.CamerasDe achtercamera heeft een 13mp camera en aan de voorkant zit een 5mp camera voor de leukste selfies. Er zit een krachtige LED flits op zodat u ook geweldige fotos in het donker kunt maken. U kunt nu meer uit uw selfie ervaring halen. Neem een foto in het donker met de voorste flash om elke keer heldere en mooie fotos te krijgen of toon uw wilde kant met de gezichtsmasker live-filters. U kunt ook uw selfies tot leven brengen met Face Show om animaties te maken die het waard zijn om te delen. Of maak gebruik van Instant Collage om een collage in een handomdraai te genereren. Ten slotte kunt u alles georganiseerd houden met de slimme selfie Album functie.AudioIntelligent ontwerp komt samen met indrukwekkend geluid in de Alcatel A3. De krachtige luidspreker aan de voorkant zorgt voor een omhullende audio-ervaring om uw muziek, video’s en games tot leven te brengen.Verbindingen Met de telefoon heeft u toegang tot het 4G LTE netwerk en u heeft daarnaast draadloos toegang tot het internet met wifi. U kunt data overbrengen naar uw andere mobiele apparaten via Bluetooth en of via een USB-kabel. Dankzij de ingebouwde GPS raakt u nooit meer de weg kwijt.

Laatst bekende prijs: € 149.00

Bekijk alle Alcatel A3 zwart reviews