Samsung Galaxy J3 2016 - Lebara goud review

Samsung Galaxy J3 2016 – Lebara goud review

Gebruiker reviews Samsung Galaxy J3 2016 – Lebara goud

De Samsung Galaxy J3 (2016) is een prima instapmodel. Het beschikt over een helder en hoge kwaliteit Super AMOLED HD-scherm en ondersteunt het zeer snelle 4G datanetwerk. Hiermee kun je dus supersnel internetten. Voordelen + 5 Super AMOLED HD-scherm. + 8 megapixel camera aan de achterkant en 5 megapixel camera aan de voorkant. + Licht van gewicht (138 gram). + Ondersteunt 4G netwerk. Nadelen – Slechts 8 GB opslagruimte. – Geen topkwaliteit camera. Wat maakt de Samsung Galaxy J3 (2016) uniek? De Samsung Galaxy J3 is geschikt voor middellicht telefoongebruik. Deze smartphone draait met een Quad-Core processor met 1,5 GB RAM-geheugen. In andere woorden: het is geschikt voor lichte apps en games. WhatsApp en Candy Crush kan de Samsung Galaxy J3 gemakkelijk aan. Wel moet er rekening gehouden worden met de kleine opslagruimte, deze kan uitbereid worden (met een SD-kaart) tot 128GB. De camera die de Samsung Galaxy J3 bezit is een instapcamera van 8 megapixel. De fotos zijn dus niet geschikt voor het uitvergroten en te printen. Hiervoor is een smartphone met een betere camera aan te raden. Super AMOLED Quad HD scherm Het scherm van de Samsung Galaxy J3 bevat een Super AMOLED HD-scherm. Super AMOLED heeft een aantal voordelen t.o.v. een LCD-scherm. Het eerste voordeel is dat het scherm energiezuiniger is, de batterij van je smartphone gaat dus langer mee. Ten tweede is het scherm helderder en beter te zien met direct zonlicht. Ten derde kan een Super AMOLED-scherm sneller reageren dan een LCD-scherm, dit is positief voor het kijken van filmpjes en interactieve webpaginas.

Laatst bekende prijs: € 139.00

Bekijk alle Samsung Galaxy J3 2016 – Lebara goud reviews