LG 4K Ultra HD TV OLED55C7V Outlet review

Gebruiker reviews LG 4K Ultra HD TV OLED55C7V Outlet

Een bioscoopervaring in het comfort van je eigen huis
Met een scherm van maar liefst 55 inch en hoog contrast dankzij OLED technologie zorgt de LG OLED55C7V voor een unieke kijkervaring. Deze Smart TV geeft je naast een bioscoopervaring bovendien toegang tot een wereld aan content.
OLED, voor het hoogste contrast
Na LED en Plasma technologie heeft LG nu OLED uitgevonden voor het allerhoogste contrast. In plaats van te werken met achtergrondverlichting bestaat een OLED scherm uit honderden kleine diodes die zelf licht geven. Het hoge contrast ontstaat doordat de diodes onafhankelijk licht kunnen geven, wat de kleuren op het scherm tot leven doet komen. Een traditionele TV kan pixels rood, groen en blauw doen oplichten. Aan deze OLED TV is daarnaast ook wit toegevoegd. Dat betekent dat beelden in helder wit kunnen worden weergegeven, maar ook in écht zwart door het licht van de pixel geheel uit te zetten. Het beeld krijgt een ongekende diepte waardoor je favoriete films en series nog meeslepender worden.
Dolby Atmos maakt de bioscoopervaring compleet
Bij perfect beeld hoort perfect geluid. Dolby Atmos levert fenomenaal geluid. Door de driedimensionale eigenschappen van het geluid creëer je een bioscoopervaring, gewoon in je eigen woonkamer.
Blade Slim design
Doordat er geen achtergrondverlichting nodig is in dit OLED model, is het scherm extreem plat. De LG OLED55C7V is zelfs nog slanker dan een smartphone, waardoor het design met recht Blade Slim genoemd mag worden. Ook als de TV uit staat, is deze mooi om te zien en past in ieder interieur.
Smart TV
De LG 4K Ultra HD TV OLED55C7V is een Smart TV die je een wereld aan content laat verkennen. Met webOs 3.5 heb je via de Launcher Bar razendsnel toegang tot je favoriete apps en games van alle populaire providers. Zo is de content van bijvoorbeeld Netflix en YouTube direct binnen handbereik. De Magic Remote maakt het extra gemakkelijk om te navigeren. Met deze LG OLED TV wordt een bioscoopervaring in het comfort van je eigen huis werkelijkheid. OLED zorgt voor levensechte beelden, gecompleteerd door Dolby Atmos voor geweldig 3D geluid. Met zijn Blade Slim design staat de TV prachtig in elk interieur.

Laatst bekende prijs: € 1649.40

Bekijk alle LG 4K Ultra HD TV OLED55C7V Outlet reviews