LG 4K Ultra HD TV OLED55E7N review

LG 4K Ultra HD TV OLED55E7N review

Gebruiker reviews LG 4K Ultra HD TV OLED55E7N

De LG OLED55E7N – Ultradun en een kunstwerk in beeld en geluid
Met de LG OLED55E7N krijg je een ultradunne 4K Ultra HD TV. Een kijkplezier met Dolby vision voor de mooiste contrasten en de helderste kleuren en met Dolby Atmos voor de ultieme surround-ervaring in jouw thuisbioscoop!
Haarscherpe beelden en prachtige contrasten met OLED-technologie
De OLED55E7N 4K Ultra HD TV van LG biedt jou het summum van de nieuwe en revolutionaire OLED-technologie. In tegenstelling tot LCD-TV's of LED-TV's is er bij OLED-technologie geen sprake van zij-, boven- of achterverlichting. Elke pixel treedt op als zijn eigen LED-lichtbron. Hierdoor is het mogelijk om je TV nóg dunner te produceren en door een uitgebalanceerde verhouding tussen oplichtende en inactieve LED-lampjes krijg je veel scherpere contrasten. De OLED-film is zo dun, dat hij gewoon op een hoogkwalitatieve glasplaat kan worden aangebracht. Daarom is deze Ultra HD TV in feite een kunstvoorwerp in je huiskamer.
Toegang tot interessante content en een levensecht geluid
Naast superieur en contrastrijk beeld biedt de LG OLED55E7N je nog veel meer. De ingebouwde SoundBar geeft je kristalhelder geluid over het gehele geluidsspectrum, van hoge tot zeer lage tonen. Dit maakt je kijk- en luisterervaring zo levendig en natuurgetrouw mogelijk. Omdat de LG OLED55E7N als eerste TV in zijn soort is uitgerust met Dolby Vision en Dolby Atmos, mag je erop rekenen dat als jij thuis in je bank naar een film kijkt, het net is alsof je in de bioscoop zit. Wil je misschien iets anders dan een film? Via je simpel te bedienen Magic Remote en de webOS 3.5 Launcher Bar haal je online games en andere interessante content bij je thuis binnen.
Kies de LG OLED55E7N voor een nieuwe manier van ervaren
De tijd van de brede beeldbuis-TV's is voorgoed voorbij. Deze flinterdunne 4K Ultra AD TV lijkt net een levend schilderij en met Dolby Vision, Dolby Atmos en zijn OLED-technologie ervaar je beeld en geluid op de manier waarop het eigenlijk bedoeld is. Ervaar het nieuwe TV kijken op de meest innovatieve manier.

Laatst bekende prijs: € 1999.00

Bekijk alle LG 4K Ultra HD TV OLED55E7N reviews