LG OLED TV 55EG9A7V review

LG OLED TV 55EG9A7V review

Gebruiker reviews LG OLED TV 55EG9A7V

De LG 55EG9A7V: extreem dun en superieure beeldkwaliteit
Zoek je een nieuwe smart-tv? Met de extreem dunne De LG OLED TV 55EG9A7V heb je een uitstekende beeldkwaliteit en omring je jezelf met het rijkste geluid.
‘Life’s Good’, zo luidt de slogan van het Zuid-Koreaanse LG. Met de LG 55EG9A7V wordt televisiekijken een ongekende ervaring die het leven zeker een stuk aangenamer maakt! Het beeldscherm is zo extreem dun dat hij in elke woonkamer past. Bovendien zorgen de verlichtende pixels van OLED-tv voor rijke contrasten. En het geluid is superieur dankzij LG’s gesimuleerde surroundgeluid. En uiteraard heb je toegang tot een wereld aan entertainment met webOS 2.0. Leun lekker achterover en geniet van jouw favoriete series, films en games in de beste beeld- en geluidskwaliteit!
Extreem dun en perfecte kleuren
Het 55 inch 139 cm) grote beeldscherm van deze OLED Full HD TV is geschikt voor elke huiskamer. Hoe je ook ten opzichte van het beeldscherm zit, je hebt altijd een perfecte kijkhoek. Bovendien kun je de beeldmodus aanpassen, niet alleen naar een lichte of een donkere kamer, maar ook naar wat je kijkt of doet. Je hebt de keuze uit maar liefst tien beeldmodi, waaronder Bioscoop, Games en Foto. Het scherm is zo dun omdat er geen achtergrondverlichting is ingebouwd. De beelden zijn kraakhelder door een revolutionaire technologie voor dimmende pixels. Dit zorgt voor perfecte zwarttinten, Perfect Black, waardoor ook de kleuren perfect uitkomen. Het 10-bits paneel levert meer dan een miljard kleuren en eindeloze contrasten.
Superieur geluid
Evenals de andere tv’s van LG is ook de LG 55EG9A7V uitgerust met de nieuwste technologie waarmee een geavanceerd surroundgeluid wordt gecreëerd. Laat je onderdompelen in een golf van geluid die via zeven virtuele kanalen over je heen komt. Zo ga je helemaal op in je game of in de film die je ziet. Wil je nog meer geluid uit je tv? Kijk dan ook eens bij de soundbars van LG!
De wereld binnen handbereik met webOS 2.0
Met LG’s intuïtieve webOS 2.0 haal je de hele wereld in huis. Via de kleurenbalk onderin beeld kies je wat je wilt: je favoriete zenders, YouTube of internet? Via LG Content heb je bovendien toegang tot de beste films en games. Bovendien verandert webOS 2.0 je aangesloten randapparatuur zoals je blu-ray of dvd-speler ook als apps, zodat je deze ook via je tv kunt bedienen. Daarnaast kun je eenvoudig even het laatste nieuws op TV zien terwijl je je favoriete serie op Netflix kijkt. Als je daarna weer terug naar Netflix gaat, gaat je serie verder waar je was gestopt. Gebruikersvriendelijker kan het haast niet! En dan zijn dit nog maar een paar mogelijkheden van webOS 2.0!Dunner dan dun, de helderste beelden en een ware geluidsgolf via zeven kanalen. Deze eigenschappen zorgen er samen met webOS 2.0 voor dat televisiekijken met de LG 55EG9A7V op een hoger plan komt!

Laatst bekende prijs: € 1499.00

Bekijk alle LG OLED TV 55EG9A7V reviews